Gjest indiangranny Skrevet 19. oktober 2002 #1 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hei dere :D Jeg var en tur innom Tjorven på majorstuen i går.der fant jeg et Sisugarn i alle slagsfarger og det blir et spesielt fargemønster når en strikker av det.Jeg lager sokker til to små barn også skal jeg putte noe godt nedi dem.Det blir en liten julehilsen til dem.Moren skal få to heklede julebrikker og grytekluter det hadde hun ikke. Da sier jeg dere får kose dere med juleforberedelsene nå som vi nærmer oss.Kos dere nå som dere har tid og mørket og snøen kommer settende. :D hilsen en strikkende indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 21. oktober 2002 #2 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei Er Sisu navnet på garnet? Hvor tykt er det? Hørtes morsomt ut med sånn garn med flere farger..... Er det et merke som selges 'over alt', eller er det bare spesielle butikker som har dette?? Hilsen nyskjærrig PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 21. oktober 2002 #3 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei Pingpong :D Sisu er navnet på garnet fra Sandenes,bruker strikkepinner 2,5 og 3 på det.Meget drøyt garn og deter gøy,nå er en sokk ferdig størrelse 1 år.De sokkene blir så nuffelige atte jeg tror jeg har bestemorhormoner på gang. Jeg kjøpte juleheftet fra fra Sandenes der var det mye rart å lage blandt annet egge varmere som nisseluer. hilsen indianlady :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strikkeglad Skrevet 22. oktober 2002 #4 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hvor får man kjøpt juleheftet fra Sandnes?? Har de webside ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 22. oktober 2002 #5 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hvor får man kjøpt juleheftet fra Sandnes?? Har de webside ? Hei Strikkeglad :D Du får kjøpt de i alle garnforetninger og håndarbeids foretninger. Men du kan jo prøve den nettsiden her www.sandnesgarn.no hilsen Indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå