AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Jeg har klart å slanke meg 20 kilo på ett år nå. Rundt påsken mistet jeg all motivasjon, og har bare prøvd å vedlikeholde, men nå har jeg gått opp 2 kg igjen😣 Jeg trenger motivasjon til å klare de siste 10-15 kiloene, for da er jeg nede på perfekt vekt. Jeg må tilstå at jeg liker type quick fix, ellers mister jeg motivasjonen. Så bare for å komme igang igjen, noen supertriks som garantert funker?🤣 Jada, jeg kan mye om kosthold, kcal inn og kcal ut, pulverkurer osv. Men, jeg finner ikke motivasjonen til det. Noen som har brukt noen av de hunderevis av "slankepillene" som finnes? Trenger bare litt piff, og trenger å se at det går framover igjen... Anonymkode: efa9f...460
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Hvorfor kan du ikke fortsette med det du gjorde for å gå ned 20 kg? Det fungerte jo åpenbart, 20 kg på et år er masse! Du trenger ikke motivasjon, du trenger gode vaner og å finne tilbake til dem. Anonymkode: 5ed11...6a5 7 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 Det hun sa👆🏼 Du har gjort en fantastisk jobb! Ingen grunn til å forandre en vinneroppskrift. Anonymkode: 6595f...dc8 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 Dere har sikkert rett, takk😊 men er så lei av å passe på hele tiden hva jeg spiser😏 Er nok kommet inn i dårlige vaner igjen, så må vel bare sjerpe meg🙈 Anonymkode: efa9f...460 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 Gratulerer. Så flink du har vært. Jeg sliter også med motivasjon 🙄. Men jeg vet at det er livsstilen jeg må endre og lage meg en ny normal. Samtidig som jeg går i kaloriunderskudd for å gå ned 10 kg. Jeg skulle gjerne hatt din vinneroppskrift og motivasjon (den du hadde før påske). 🏆 Bare gå tilbake til den. Kanskje trim 10 minutt lenger hver dag. De dagene du ikke orker, så kjør 1 eller 2 styrkeøvelser. Bare slik at du ikke går en dag uten trening 😊😊 Kjente ble motivert mens skriver 🥳 Anonymkode: 51694...228 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 Man må jo passe på hva man spiser hvis man vil holde en normal lav vekt. Det må alle. Ingen spiser hva de vil til enhver tid. betyr jo ikke at man må sulte seg og aldri unne seg noe, men kan ikke kjøre på. Anonymkode: 776db...4e1 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #7 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Gratulerer. Så flink du har vært. Jeg sliter også med motivasjon 🙄. Men jeg vet at det er livsstilen jeg må endre og lage meg en ny normal. Samtidig som jeg går i kaloriunderskudd for å gå ned 10 kg. Jeg skulle gjerne hatt din vinneroppskrift og motivasjon (den du hadde før påske). 🏆 Bare gå tilbake til den. Kanskje trim 10 minutt lenger hver dag. De dagene du ikke orker, så kjør 1 eller 2 styrkeøvelser. Bare slik at du ikke går en dag uten trening 😊😊 Kjente ble motivert mens skriver 🥳 Anonymkode: 51694...228 Takk🥰 Jeg ble fulgt opp av fastlegen min, hadde time en gang i måneden. Så følte jeg måtte få det til🙈 Var veldig flink å spiste små måltider og fastet 16 timer. Men så mente han at dette klarte jeg fint selv, og da ble jeg lite motivert igjen😬 Jeg går så mye jeg orker, cirka 8-10 km om dagen, har dårlige hofter, så jogging og slikt utgår desverre, og treningsstudio nekter jeg å sette en fot inn på🙈 Kanskje jeg må prøve å få opp pulsen litt🙈 Anonymkode: efa9f...460
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #8 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Man må jo passe på hva man spiser hvis man vil holde en normal lav vekt. Det må alle. Ingen spiser hva de vil til enhver tid. betyr jo ikke at man må sulte seg og aldri unne seg noe, men kan ikke kjøre på. Anonymkode: 776db...4e1 Ja, jeg veeet, men det er så vanskelig🤣 Jeg er bare dårlig på å begrense meg når jeg først havner på "matkjøret" 🙈 Anonymkode: efa9f...460
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #9 Skrevet 30. juni 2022 Spis masse fiber, rå grønnsaker og drikk vann. Da mister du lysten på store måltider med dårlig mat. Anonymkode: fa4ff...2e5 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #10 Skrevet 30. juni 2022 Kanskje fortsette hos fastlege. Anonymkode: b0a35...c5d 2 1
Summeer Skrevet 30. juni 2022 #11 Skrevet 30. juni 2022 Få med deg noen på Gågruppe en gang i uka? Gå mye motbakker, da får du opp pulsen på en skånsom måte.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #12 Skrevet 30. juni 2022 Jeg syns det å registrere vekt i den fellestråden her inne (vi som skal ned i vekt..) gir motivasjon (kanskje på samme måte som du fikk hos fastlegen?) Og du vet jo godt hva som fungerer, du har fått til 20kg! Bare fortsett med de vanene fra I DAG. 👏🏻👏🏻 Anonymkode: 94f7a...ef0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #13 Skrevet 30. juni 2022 Har ingen råd til deg, men så flink du har vært! Har også ti kg å gå ned, fikk motivasjon hos deg nå😀 Anonymkode: bcfd7...fd6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #14 Skrevet 30. juni 2022 Du har vært urolig flink ts, gratulerer! Prøv å holde målet ditt som motivasjon. Tenk når du endelig er der du har drømt om så lenge? Du er jaggu ikke langt unna mål! Jeg vet det er kjedelig nå, men når du endelig har nådd målet, så kan du gå tilbake til normal kost, å justere litt i mellom der. Jeg gikk stadig opp/ned 2-3 kg da jeg nådde målvekt. Så fort jeg så at vekta gikk oppover, så justerte jeg litt, så var jeg tilbake. Men ikke gi opp når du er så nærme! Anonymkode: 55fe6...d64
Carrot Skrevet 30. juni 2022 #15 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dere har sikkert rett, takk😊 men er så lei av å passe på hele tiden hva jeg spiser😏 Er nok kommet inn i dårlige vaner igjen, så må vel bare sjerpe meg🙈 Anonymkode: efa9f...460 Greien med dårlige vaner er jo akkurat det at når man ikke har fokus på dem så sniker de seg innpå deg igjen.. Jeg så du skrev at du ikke kom til å sette din fot innom et treningsstudio, og det er selvsagt opp til hver og en - men jeg tror kanskje du kunne fått både motivasjon og veiledning av en time eller to med en PT selv om du kanskje heller vil trene hjemme og alene.. Da har du noen som følger deg opp siden fastlegen har sagt du klarer dette selv..
Mumia Skrevet 30. juni 2022 #16 Skrevet 30. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har klart å slanke meg 20 kilo på ett år nå. Rundt påsken mistet jeg all motivasjon, og har bare prøvd å vedlikeholde, men nå har jeg gått opp 2 kg igjen😣 Jeg trenger motivasjon til å klare de siste 10-15 kiloene, for da er jeg nede på perfekt vekt. Jeg må tilstå at jeg liker type quick fix, ellers mister jeg motivasjonen. Så bare for å komme igang igjen, noen supertriks som garantert funker?🤣 Jada, jeg kan mye om kosthold, kcal inn og kcal ut, pulverkurer osv. Men, jeg finner ikke motivasjonen til det. Noen som har brukt noen av de hunderevis av "slankepillene" som finnes? Trenger bare litt piff, og trenger å se at det går framover igjen... Anonymkode: efa9f...460 Mitt triks: sett av ca. 30-45 minutter trening annenhver dag, IKKE VIK UNNA, da skal du se......de har og sukkertfritt godteri på apoteket... Endret 30. juni 2022 av Mumia
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #17 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dere har sikkert rett, takk😊 men er så lei av å passe på hele tiden hva jeg spiser😏 Er nok kommet inn i dårlige vaner igjen, så må vel bare sjerpe meg🙈 Anonymkode: efa9f...460 Gratulerer med fullførte 20kg! Det viktigste nå er å etablere gode vaner og IKKE gå opp igjen. Så kan du heller være på denne plattformen en god stund før du tar sjarmøretappen. Du sier du er lei av å passe på hele tiden. Vel, dette blir nå din nye normal. Å holde en viss vekt krever endret livsstil. Men når du har vært i dette en stund, blir det lettere. Da kan du også unne deg unntak uten å gå opp i vekt igjen (betyr ikke regelmessige unntak), da er du fort på kjøret igjen. Jeg gikk ned 40 kg for 12 år siden og har holdt meg der. Men jeg har endret livsstil, ellers hadde dette bare blitt en diet jeg gledet meg til å bli ferdig med. «Å bli lei av å passe på hele tiden» forteller meg at du ikke er kommet ut av kroppens abstinenser. Anonymkode: bb238...ffc
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #18 Skrevet 30. juni 2022 Vi som alltid har vært tynne må også «passe på hele tiden». Jeg som er 37år og holder en bmi 20 må også tenke på hva jeg spiser, ikke unne meg så mye og veie meg ofte for å ta grep med en gang. Så akkurat det med å «passe på» blir du aldri ferdig med, med mindre du godtar å øke vekten gradvis. Anonymkode: 94f7a...ef0 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #19 Skrevet 30. juni 2022 20 kg på 1 år? Holy!👍🏻👏🏻👏🏻 Siterer det første innlegget, du har helt klart funnet noe som funker for deg!🥳 Anonymkode: 8bee8...ee0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #20 Skrevet 30. juni 2022 Har du hørt om Spis deg fri – Oppskriften på et lettere liv TS? Kanskje motivasjonen kan ligge i en ny tilnerming? Anonymkode: e6c06...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå