Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er så sårt har prøvd lenge og bli gravid. Også har jeg en venninne på p piller som Annenhver mnd sier hun tror hun er gravid, tross p piller og snakker om hvor fruktbar hun er. Og hvor fort hun ble gravid med første. Det skjærer langt inni hjerteroten. :( er veldig glad i venninna mi det gjør bare vondt… 

Anonymkode: eac68...ae1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syntes det er så sårt har prøvd lenge og bli gravid. Også har jeg en venninne på p piller som Annenhver mnd sier hun tror hun er gravid, tross p piller og snakker om hvor fruktbar hun er. Og hvor fort hun ble gravid med første. Det skjærer langt inni hjerteroten. :( er veldig glad i venninna mi det gjør bare vondt… 

Skjønner det så utrolig godt… Har slik venninne selv. Det er virkelig ikke godt å høre når man selv er i en sårbar situasjon. 

Anonymkode: be164...614

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner det så utrolig godt… Har slik venninne selv. Det er virkelig ikke godt å høre når man selv er i en sårbar situasjon. 

Anonymkode: be164...614

Ja er det. :( ts

Skrevet

Hva med å si i fra? - kan vel ikke skade? 

Kan tenke meg at det ikke er godt å høre det når man selv er i en vond og sårbar situasjon🥺 Sender babystøv og håper du snart blir gravid❤️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier hun når du nevner at det emnet er sårt for deg og gjerne skulle ønske at hun ikke snakket så mye om det?

Anonymkode: 64bca...299

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
elinoooor skrev (1 minutt siden):

Hva med å si i fra? - kan vel ikke skade? 

Kan tenke meg at det ikke er godt å høre det når man selv er i en vond og sårbar situasjon🥺 Sender babystøv og håper du snart blir gravid❤️

Takk ❤️ Jeg vil ikke føle at hun ikke kan være åpen med meg. Eller føle at hun må trykke på tærne rundt meg 😕

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva sier hun når du nevner at det emnet er sårt for deg og gjerne skulle ønske at hun ikke snakket så mye om det?

Anonymkode: 64bca...299

Sier ikke så mye. Prøver og være glad for henne. Tenker om hun faktisk en dag blir gravid vil jeg vise min støtte 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Men at hun stadig vekk tror hun er gravid? Jeg hadde nok sagt i fra at dette ble litt vel mange «ulv ulv» om samme tema og du rett og slett er sliten og lei hele greia hennes. Hun kan heller komme tilbake om hun faktisk har konstatert at hun ER gravid.

Anonymkode: 17f3f...baa

• Liker 1
Skrevet

Skjønner hva du mener, men dette er vondt for deg. Da er det lov å si ifra❤️ Du kan fortsatt være en god venn og støtte henne, men vennskap er jo gjensidig. Da burde hu også ta hensyn til dine følelser rundt det ❤️ 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...