AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Del Skrevet 29. juni 2022 Hei. Hva ville du gjort om du skulle giftet deg i august, og ikke har funnet brudekjole enda? Brudesalong utgår nok. Hva er beste framgangsmåte og hvor bør man se? Bruden er ny i landet, og spør meg om hjelp 😅 Anonymkode: 35507...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Del Skrevet 29. juni 2022 En del brudesalonger selger ut prøvemodeller, så det kan være et alternativ. Ellers selges det mye på finn, tise osv. Man finner også en del fine brudekjoler/hvite selskapskjoler på nettbutikker som zalando ++. Anonymkode: 52efd...fe4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Del Skrevet 29. juni 2022 https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?q=brudekjole&sort=RELEVANCE Anonymkode: ab44c...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Del Skrevet 29. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei. Hva ville du gjort om du skulle giftet deg i august, og ikke har funnet brudekjole enda? Brudesalong utgår nok. Hva er beste framgangsmåte og hvor bør man se? Bruden er ny i landet, og spør meg om hjelp 😅 Anonymkode: 35507...90f Jeg hadde tenkt at det er god tid! Fant begge kjolene mine (hadde vielse under korona og fest senere, så hadde to kjoler) på finn til en rimelig penge et par uker før. Men da hjelper det nok at jeg bor nær en større by for da er det nok greit med utvalg på finn, og at jeg har en ganske vanlig kroppsfasong. Ellers har jo mange nettbutikker rimelige brudekjoler, som over her sier Zalando, bonprix, Bubbleroom, hm osv. Anonymkode: 57b1b...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Del Skrevet 29. juni 2022 Jeg kjøpte kjole ca. en måned før, kjøpte på brudesalong, en av modellene de hadde inne. Ellers er det massevis av kjoler på finn osv. Anonymkode: 144c0...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #6 Del Skrevet 30. juni 2022 De fleste jeg kjenner har hatt ca det tidsrommet der (de har gjerne vært forlovet i 3-8 mnd før de gifter seg). Det er riktignok en fordel om bruden er i størrelse small/medium slik at brudesalongen kan selge kjolen direkte, uten å måtte bestille inn i annen størrelse. Finn.no har også mye. Anonymkode: 2acdd...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Del Skrevet 4. juli 2022 https://www.bymalina.com/en/all-bridal-dresses her har de mange nydelige kjoler, i god kvalitet. De selges også i brudesalonger, men kan bestilles hjem på nett ☺️ Anonymkode: 47736...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå