Gå til innhold

Finne brudekjole på under to mnd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Hva ville du gjort om du skulle giftet deg i august, og ikke har funnet brudekjole enda? Brudesalong utgår nok. Hva er beste framgangsmåte og hvor bør man se? Bruden er ny i landet, og spør meg om hjelp 😅

Anonymkode: 35507...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En del brudesalonger selger ut prøvemodeller, så det kan være et alternativ. Ellers selges det mye på finn, tise osv.

Man finner også en del fine brudekjoler/hvite selskapskjoler på nettbutikker som zalando ++. :)

Anonymkode: 52efd...fe4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei. Hva ville du gjort om du skulle giftet deg i august, og ikke har funnet brudekjole enda? Brudesalong utgår nok. Hva er beste framgangsmåte og hvor bør man se? Bruden er ny i landet, og spør meg om hjelp 😅

Anonymkode: 35507...90f

Jeg hadde tenkt at det er god tid! Fant begge kjolene mine (hadde vielse under korona og fest senere, så hadde to kjoler) på finn til en rimelig penge et par uker før. Men da hjelper det nok at jeg bor nær en større by for da er det nok greit med utvalg på finn, og at jeg har en ganske vanlig kroppsfasong.

Ellers har jo mange nettbutikker rimelige brudekjoler, som over her sier Zalando, bonprix, Bubbleroom, hm osv. 

Anonymkode: 57b1b...a93

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte kjole ca. en måned før, kjøpte på brudesalong, en av modellene de hadde inne. Ellers er det massevis av kjoler på finn osv. 

Anonymkode: 144c0...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste jeg kjenner har hatt ca det tidsrommet der (de har gjerne vært forlovet i 3-8 mnd før de gifter seg). Det er riktignok en fordel om bruden er i størrelse small/medium slik at brudesalongen kan selge kjolen direkte, uten å måtte bestille inn i annen størrelse. 
Finn.no har også mye.

Anonymkode: 2acdd...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...