Gå til innhold

Bli frisk fra PTSD og depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får nå hjelp med min ptsd, traumebehandling og hjelp med depresjon.

Klarer enda ikke å se helt lyset i tunnelen på å komme tilbake til hverdagen slik den var en gang før. 

Vet jeg ikke er alene om dette. Men fader å det føles slik. Føles oppriktig som at man er den eneste som sliter, er en skuffelse for andre. 

Jeg er for tiden ikke i jobb mens behandlingen foregår. Håper jo å komme tilbake til jobb, så lenge formen er der. Er liksom så mye. Blir man bedre på en ting, er det neste ting for tur. Har PTSD, depresjon, angst, migrene med aura og lavt stoffskifte. Er søren ikke lett å få kabalen til å gå opp så alt er på stell kjenner jeg. 

Noen som har vært borti det samme? Hvordan gikk det/går det? 

Dere som har blitt friske/bedre. Har dere noen oppløftende ord eller gladhistorier? Hva har hjulpet dere? 

Endret av Mwfa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jevn døgnrytme, turgåing, sunt kosthold, gode relasjoner, annet fokus enn plager og symptomer, musikk, bøker, musikk, riktig terapi og riktig terapeut men aller mest: TID.

Anonymkode: c1e33...fe9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Mwfa skrev (2 timer siden):

PTSD, depresjon, angst, migrene med aura og lavt stoffskifte.

Har akkurat det samme pluss litt til og kptsd. 

Er veldig mye bedre nå etter noen år i behandling og mye arbeid fra min side. Hvor lenge har du vært i behandling? 

Skal snart ut i jobb også. Det er tøft å stå i behandling, men utrolig godt når man kommer seg ut på "andre siden". Blir jeg helt frisk? Mest sannsynlig ikke, men lært meg å leve fint med sykdommene. I tillegg til behandling er trening, riktig kosthold, ute i naturen og lystebonte hobbyer veldig viktig. Mindfulness har også hjulpet meg masse. 

Anonymkode: 0c494...6e8

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...