Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner bruker ubevisst den samme mekanismen som gjør mennesker til narkomane, alkoholikere eller spilleavhenige for å tiltrekke seg menn. Denne er basert på å først gi en god følelse som du deretter tar tilbake. Vent en stund og gi deretter denne følelsen. Mannen blir da avhenig av kvinnen. Når han først er blitt avhenig vil mannen gå inn i et forhold. Kvinnen har forstått at mannen er avhenig og forlenger periodene hvor hun tar fra han de gode følelsene. Altså abstinensperiodene. I disse periodene kan hun nyte sex med en player, mens mannen lengter etter mer av henne.

Det finnes mange muligheter for kvinner. Hun kan gå inn i et langsiktig forhold og få barn med mannen. Etter at barnet har blitt noen år kan hun dumpe mannen, ta med seg barnet, pule rundt, og finne seg en ny mann som tar over rollen som forsørger til barnet.

Videoannonse
Annonse
Gjest filosofia
Skrevet

La meg gjette; du er akkurat blitt dumpet...? :ler:

Skrevet
La meg gjette; du er akkurat blitt dumpet...?  :ler:

Neida, på ingen måte. Hun er helt fortapt i meg stakkars.

Gjest Bellatrix
Skrevet
La meg gjette; du er akkurat blitt dumpet...?  :ler:

Skulle akkurat til å si det samme. Stakkars Valentino, da.

Skrevet
Skulle akkurat til å si det samme.

Men det stemmer altså ikke.

Skrevet

Menn bruker da akkurat samme framgangsmåte.

Skrevet

haha, bitter kanskje? Går en liten rød tråd av bitterhet mot kvinnen i alle dine innlegg valentino.. Morsomt!

Skrevet

Ja slik er nok ALLE kvinner. Helt sikkert absolutt ALLE.

Mitt innrtykk av menn er at de er maktsyke egoister som stort sett står ansvarlig for krig og elendighet i verden. Er det Noen som totalt driter i at barna i afrika dør så lenge de kan tjene penger på billig arbeidskraft så er det menn. Ja ALLE menn.

ALLE menn er utro, driter i ungene og kona, prioriterer bil, kompiser og elskerinnen. ALLE menn setter seg selv først og familien sist. ALLE!! :ironi:

Skrevet
Menn bruker da akkurat samme framgangsmåte.

Nei, menn får ikke med seg barna etter et samlivsbrudd.

Skrevet
Valentino er Far til 2s ukjente sønn.

2s? Jeg er nok ikke far nei.

Skrevet

Overskrifta stemmer nok den. Jeg har kjempegli for tida :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...