AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Jeg er 29 år, stolt moldenser, men bor på 50meter unna foreldrene mine. Jeg har en bachelor, ingen fast jobb, men har en deltidsstilling i det offentlige til dårlig lønn. Jeg har ikke dame heller, jeg har blitt avvist av damer hele livet mitt. Jeg har to yngre søstre som har fått til alt i livet sitt, de har begge godt-betalte jobber på advokatkontorer i Oslo Sentrum, leilighet på Frogner, samboer, dyre vaner osv. Jeg kjenner nerder fra vgs som har fått seg millionlønninger, mens jeg var en av de kule og har ikke en dritt, og hater livet mitt.... Finnes det håp for meg? Vil det en dag snu for meg, finnes det en søt jente derute for meg også som vil stifte en familie med meg? Jeg er lav, har mange ticks og aldri fått dame heller, jeg ble sett på som en creep på kollektivet mitt, fordi jeg prøvde meg på en søt jente der, men hun ville ikke ha meg for 4 øre. Jeg får ikke dates med stygge damer på Tinder en gang, selvom jeg ikke er tjukk. Hater livet nå for tiden ass Anonymkode: 2103a...324
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Du kan vurdere å studere mer, ta kurs etc hvis du bare får deltidsjobb tross bachelor. Evt søke jobber i andre byer og flytte dit du får jobb. Angående damene vet jeg ikke, men du bør ihvertfall leve livet ditt så du blir fornøyd med det, på jobb og fritid. Da slapper du kanskje nok av til at det blir dame. Anonymkode: 2e098...096 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 Hvorfor skriver du at du er stolt moldenser? Jeg er fra Molde kommune men heldigvis ikke fra Molde (vi fra bygda synes jo at moldinger er litt høye på seg selv) Jeg tror ikke du er så ille som du skal ha det til, men det er selvtilliten din som er dårlig. Kan du ta mer utdanning for å få bedre jobb? Melde deg inn i en eller annen forening og bli kjent med nye folk som har samme interesse som deg, hvis du ikke kjenner alle i lille Molde ra før av. Er det et alternativ for deg å flytte til et nytt sted? Å bo 50 m fra foreldrene sine er fint det hvis man har et greit forhold da. Anonymkode: a7601...540 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 Du høres motbydelig ut på måten du omtaler damer på. Det er nok der den største feilen din ligger. Anonymkode: 01b3a...007 6
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 Vel, du er ikke tjukk i allefall. Og det er jo noe! 😄 🙄 Du er sutrete og har for mye selvmedlidenhet. Voks opp, det er kun innstillingen din det er noe feil med og du er snart 30. Anonymkode: b1921...a5f 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 Bli et godt og sympatisk menneske som har det bra med deg selv. Anonymkode: 13aa2...066 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #7 Skrevet 29. juni 2022 Hadde kanskje flyttet litt lengre vekk fra foreldrene mine. Ikke langt men litt. Anonymkode: ab9fd...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #8 Skrevet 29. juni 2022 Hva med å starte et liv som kriminell? De tjener jo bra. Anonymkode: 190f3...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #9 Skrevet 29. juni 2022 Dette er vel copy-og-paste fra forrige innlegg du skrev om dette for bare noen dager siden. Anonymkode: 9dd89...af8 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #10 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 20.54): Dette er vel copy-og-paste fra forrige innlegg du skrev om dette for bare noen dager siden. Anonymkode: 9dd89...af8 Bs bro Anonymkode: 2103a...324
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #11 Skrevet 1. juli 2022 Jøss har du flytta ut av gutterommet? Anonymkode: 3bf1d...981 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #12 Skrevet 1. juli 2022 Åh, herregud! ENDA en tråd om akkurat det samme??? Hva er dette, femte, sjette tråden? Anonymkode: e21d2...eff 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #13 Skrevet 1. juli 2022 Frivillig arbeid? Da får du kommet deg ut litt, og vært sosial. Det kan sikkert gi deg en del motivasjon også Du må i hvert fall bare begynne med å endre på noe, for å komme deg ut av situasjonen du er i nå. «Får ikke dates med stygge damer på Tinder, selv om jeg ikke er tjukk» - høres ut som at du er usikker på deg selv.. Begynn å jobbe med selvfølelsen din, det er viktig. Finnes masse lesestoff på nett, og bøker om det, hvis du googler litt. Mye som er mer lettlest også, altså - hvis du føler at du ikke helt har overskudd og motivasjon. Selvfølelse har mye å si, for at det skal bli lettere å finne seg en partner! Men også fordi at forholdet med deg selv, er det viktigste forholdet du har.. Eller så kan du lytte til noen motiverende Podcasts, mens du går deg en tur. Bevegelse hjelper når man er deppa. Virkelig. Hvis det er vanskelig å komme i gang med noe, så ville jeg begynt med å gå tur! Og tenk at du bare trenger å gjøre en liten endringer hver dag. For da kommer du langt etterhvert. Sett deg små daglige mål, som kan hjelpe deg med å komme deg ut av dette. Du må bare begynne. Anonymkode: b4ecd...cb0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #15 Skrevet 1. juli 2022 Ja livet ditt ser ut til å gå på repeat når vi ser alle identiske tråder du lager. Som regel er det sånn at hvis du fortsetter i samme spor og gjentar det samme hver gang og tror du får et annet resultat, da kan nok ingen hjelpe deg. Anonymkode: bcf52...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #16 Skrevet 1. juli 2022 Snakk med de på knausen om å få noen timer der i samtale med noen som kan hjelpe deg TS.. Anonymkode: 00c8f...fc7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #17 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Frivillig arbeid? Da får du kommet deg ut litt, og vært sosial. Det kan sikkert gi deg en del motivasjon også Du må i hvert fall bare begynne med å endre på noe, for å komme deg ut av situasjonen du er i nå. «Får ikke dates med stygge damer på Tinder, selv om jeg ikke er tjukk» - høres ut som at du er usikker på deg selv.. Begynn å jobbe med selvfølelsen din, det er viktig. Finnes masse lesestoff på nett, og bøker om det, hvis du googler litt. Mye som er mer lettlest også, altså - hvis du føler at du ikke helt har overskudd og motivasjon. Selvfølelse har mye å si, for at det skal bli lettere å finne seg en partner! Men også fordi at forholdet med deg selv, er det viktigste forholdet du har.. Eller så kan du lytte til noen motiverende Podcasts, mens du går deg en tur. Bevegelse hjelper når man er deppa. Virkelig. Hvis det er vanskelig å komme i gang med noe, så ville jeg begynt med å gå tur! Og tenk at du bare trenger å gjøre en liten endringer hver dag. For da kommer du langt etterhvert. Sett deg små daglige mål, som kan hjelpe deg med å komme deg ut av dette. Du må bare begynne. Anonymkode: b4ecd...cb0 Jobbe frivillig??? Hø??? Tror du jeg jobber gratis eller? Jeg vil tjene spenn, dra damer, kjøre raske biler, feste hver jævla helg…. Nei takk du, frivillig arbeide er for livstrøtte kjerringer som pult på gubbene sine for levebrødet sitt, ikke for unge fremadstormende menn…. Anonymkode: 2103a...324
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #18 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei takk du, frivillig arbeide er for livstrøtte kjerringer som pult på gubbene sine for levebrødet sitt, ikke for unge fremadstormende menn…. Ikke mye fremadstormende med deg da, kompis 😂 Anonymkode: e21d2...eff 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #19 Skrevet 1. juli 2022 Høres ut som du sliter med å komme deg fremover på mange måter. Du har jo postet dette på repeat gang på gang her inne. Er det noe mer ved deg som gjör at du er på stedet hvil? Anonymkode: 7f90a...78f 1
lillevill Skrevet 1. juli 2022 #20 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jobbe frivillig??? Hø??? Tror du jeg jobber gratis eller? Jeg vil tjene spenn, dra damer, kjøre raske biler, feste hver jævla helg…. Nei takk du, frivillig arbeide er for livstrøtte kjerringer som pult på gubbene sine for levebrødet sitt, ikke for unge fremadstormende menn…. Anonymkode: 2103a...324 Du er tydeligvis mannsjåvinist. 🙈 hva skal du med en dame da, du som ikke liker damer en gang? Tror du en dame ønsker deg en mann som hater kvinner og snakker så stygt om de? Ville du hatt en dame selv som snakker sånn om menn? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå