AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Jeg og kjæresten holder på å gli fra hverandre, noe som er utrolig sårt og vondt. Vi har hatt det utrolig fint sammen og begge har sagt vi ikke kan tenke oss et liv med noen andre. Vi bor et stykke unna hverandre, og han er i tillegg borte fra mandag-torsdag/fredag mtp jobb. Nå sier han at han føler at det er bedre at vi går hvert til vårt, ikke fordi han ikke elsker meg, men fordi han ikke er "sterk nok" og ikke er skapt for å være i et forhold... Vi har likevel bestemt oss for å prøve. Og i sommer (starten/midten av juli) har vi bestemt at vi skal ta oss en liten ferietur bare oss to. Det jeg lurer på er: Er det noen som har forslag til feriesteder og hva vi kan gjøre/oppleve sammen som par? Både ting som gjør at vi kan skape minner, gjøre noe morsomt, noe romantisk, noe som pleier/bevarer kjærligheten er ønsket av råd 😁 Anonymkode: 9efba...565
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 Kommer helt an på budsjettet deres! Hva er drømmen vs. hva er oppnåelig? Den fineste/mest romantiske ferien jeg har hatt var Italia med leiebil og masse små fine hoteller langs kysten og til byer som Firenze, Venezia, Rimini osv. men det ble ganske dyrt med alt, brant av nesten 50 lapper på to pers på under 3 uker. Det var selvsagt fordi vi ikke forhåndsbestilte noe og forflyttet oss mye! Anonymkode: f8d1a...d96
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kommer helt an på budsjettet deres! Hva er drømmen vs. hva er oppnåelig? Den fineste/mest romantiske ferien jeg har hatt var Italia med leiebil og masse små fine hoteller langs kysten og til byer som Firenze, Venezia, Rimini osv. men det ble ganske dyrt med alt, brant av nesten 50 lapper på to pers på under 3 uker. Det var selvsagt fordi vi ikke forhåndsbestilte noe og forflyttet oss mye! Anonymkode: f8d1a...d96 Det hørtes jo helt fantastisk ut! Men vi tenker vel vi holder oss i Norge eller Sverige i sommer. Vi har ikke satt et fast budsjett, men tenker vi holder oss innenfor 10 000,- ish. Anonymkode: 9efba...565
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 Reis på båttur sammen Anonymkode: fe86f...e28
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Reis på båttur sammen Anonymkode: fe86f...e28 Har vært inne på tanken 😊 Har du noen gode forslag til hvor? Anonymkode: 9efba...565
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #7 Skrevet 29. juni 2022 Hva får han til å si at han ikke er skapt for et forhold? Anonymkode: eb1d9...bf3 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #8 Skrevet 29. juni 2022 Telemarkskanalen og Dalen hotell er magisk. Anonymkode: acbdb...e12
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #9 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva får han til å si at han ikke er skapt for et forhold? Anonymkode: eb1d9...bf3 Han har kun hatt korte og lite seriøse forhold tidligere. Han har fokusert på jobb og seg selv hele livet. Så det han bruker som grunn selv, er at han er vant til å være alene, gjøre som han selv vil og ta dag for dag, uten å måtte ta hensyn til noen andre eller planlegge det som skal skje. Anonymkode: 9efba...565
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #10 Skrevet 29. juni 2022 Med 10 000kr i Norge i midt-juli uten å ha bestilt allerede, så får dere ei langhelg - maks. Med mindre dere går for camping. Ellers ville eg foreslått et sted med sannsynlighet for godt vær. Østlandet eller Sørlandet. Hva med en liten Sørlandsby. Grimstad, Mandal, Lillesand. Dere kan bade, fiske, overnatte på fyr, spise skalldyr, gå turer, sykle Anonymkode: 167bd...5cf
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #11 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har vært inne på tanken 😊 Har du noen gode forslag til hvor? Anonymkode: 9efba...565 Sørlandet Anonymkode: fe86f...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå