AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Er 30 år nå og siste månedene har jeg plutselig begynt å få så mye kviser og store porer på ryggen og jeg har aldri hatt det problemet før. Det har blitt et så stort problem nå at jeg må dekke det til.. Har ikke kviser i ansiktet, bare litt uren hud på haken av og til men det har jeg alltid hatt. Noen som vet hva det kan komme av og hva jeg kan gjøre for å få det bort? Jeg skifter på sengen 1 gang i uken, bør jeg begynne å gjøre det oftere? Anonymkode: 9e79d...a89
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Bruker du medisiner? Anonymkode: fbbdd...a85
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Bruker du medisiner? Anonymkode: fbbdd...a85 Bruker kun Aduvanz da jeg har ADHD, men kan ikke tro at den er årsaken. Tar kosttilskudd hver dag som D-vitamin da jeg har mangel på det og tran tabletter + C-vitamin tilskudd. Ts Anonymkode: 9e79d...a89
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 Har du byttet sjampo, balsam, hårkur? Bruker du mye ull eller syntetiske stoff? Begynt å trene, svetter mer? Noen endringer i kosthold, eller en periode med mer alkohol og/eller stress? Jeg får lett kviser på ryggen, og alle disse tingene kan gi utslag hos meg. Det som hjelper her er: Nøye med å ikke få balsam på ryggen, ren T-skjorte i bomull hver dag, aloevera gel som fuktighetskrem hvis jeg opplever at huden på ryggen klør eller føles betent. Anonymkode: 8ce75...093 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 Balsam/hårkur eller stylingsprodukter som blir liggende på huden, og det merker man ikke, lager ofte kviser. Anonymkode: 814da...d73
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 D-vit tilskudd kan øke testosteronnivå tror jeg, så kanskje det er årsaken? Jeg har også tendens til å få kviser på ryggen og vasker øvre del av ryggen med Dermalogica clearing skin wash daglig (med salisylsyre). Synes det hjelper. Anonymkode: 4c0f7...370
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Skrevet 1. juli 2022 Jeg hadde en periode jeg spiste masse yoghurt. Ryggen ble full av kviser, da jeg sluttet med mengder av kumelkprodukter roet det seg betraktelig. Anonymkode: a8148...7f3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #8 Skrevet 1. juli 2022 Dusjer du med veldig varmt vann så kan det påvirke. Mannen min slet med det samme, og ble kvitt mange kviser da han endret temperaturen til litt kaldere vann. Porene åpnes når det er varmt vann og mye fukt. Anonymkode: c59a8...e49
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #9 Skrevet 1. juli 2022 Du kan ha fått soppacne. Kjøp fungoral shampoo. Det funker! Smør på ryggen når du dusjer, la det være på i ett par minutter, skyll av. Huden min har aldri sett bedre ut Anonymkode: a6687...161 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå