AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Hei! Er lektor men har lyst å ta noen fag innen ledelse sånn at jeg på sikt kan søke på jobber utenfor skolen, eller som rektor. Trives ikke med tall, så inspektør er ikke min greie, men ledelsebiten mht motivasjon og intern utvikling synes jeg er kjempespennende. Å skape visjoner og få med meg teamet rundt meg! Noen som har gode tips til samlingsbaserte studier eller nettstudier som kan passe bra? Anonymkode: f9dc8...a58
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 UiT har et nettbasert ledelsestudie. Godt tilrettelagt og gode forelesninger. Man kan ta eksamen flere steder i nord, samt Oslo dersom det er mange nok(var ganske mange fra Oslo da jeg studerte det). Anonymkode: 6f009...9a3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): UiT har et nettbasert ledelsestudie. Godt tilrettelagt og gode forelesninger. Man kan ta eksamen flere steder i nord, samt Oslo dersom det er mange nok(var ganske mange fra Oslo da jeg studerte det). Anonymkode: 6f009...9a3 Aha, takk for svar! Skal lese meg litt opp. Anonymkode: f9dc8...a58
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 Sjekk ut Høgskolen i Innlandet også. Jeg tok et desentralisert årsstudium i organisasjon og ledelse der for noen år siden. Anonymkode: 07a24...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå