Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det fortsatt noe håp da? 

Hadde sist sex lørdag kveld/natt til søndag

Eggløsning trolig på mandag, kaaanskje tirsdag. Men tror mest mandag pga tester og symptomer. 

Fikk seff ikke lagt inn noen aksjer da..😒

Anonymkode: b12e3...bd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ble gravid med sønnen min dagen før eggløsning, så tror det skal gå fint🥰  Spermen lever i noen dager 

Endret av elinoooor
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sperm lever vel i 5-7 dager, så teknisk sett kan du bli gravid i en uke før eggløsning til noen timer etter

Anonymkode: 1056b...429

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde sex 3 dager før el og dagen etter el og jeg ble gravid! Jeg er enda sjokkert, for jeg hadde ikke troa… 😀 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nylig blitt gravid, og hadde sex dagen før eggløsning tror jeg. Hadde sex samme dag son positiv eggløsningstest. Tror jeg hadde eggløsning midt på dagen neste dag. Men likevel ble jeg gravid altså. 😊 Så det er ikke håpløst selv om man ikke har sex på selve eggløsningsdagen. Er visst like stor sjanse, eller kanskje til og med litt større sjanse, med sex dagen før.

Anonymkode: d59ad...968

Skrevet

Sperm kan leve i noen dager. Men spørsmålet er jo om du hadde eggløsning. Har du regelmessig syklus 

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (18 minutter siden):

Sperm kan leve i noen dager. Men spørsmålet er jo om du hadde eggløsning. Har du regelmessig syklus 

Pleier å ha regelmessig syklus ja. Og pleier å merke el godt på kroppen også.. 

Men jeg fikk én rar syklus for et par måneder siden, hvor el var 2 uker forsinket (tror jeg vet årsak sett i ettertid, så det er ikke normalt for meg at det skjer) Uansett, jeg vet det fordi jeg ble gravid da, men det viste seg å være kjemisk. 
Har hatt en vanlig syklus i mellom, og den var som normalt 28 dager. 

Anonymkode: b12e3...bd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...