Gå til innhold

Det er så hot med damer som trener!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag så jeg en slank, blond nydelig dame som var ute og jogget. Helt perfekte former, og jeg mistet pusten litt da hun løp forbi. Den samme jenta så jeg på bussen i forrige uke, og da smilte hun til meg. Jeg smilte tilbake, men turte ikke gjør noe mer enn det. Føler meg ærlig talt litt mindreverdig rundt henne. Jeg har sett den samme dama på tinder, og sveipet så klart til høyre på henne. Ble som forventet ingen match. Hun er 30 år og jeg er 36.

Jeg er selv slank og aktiv med løping, men jeg er langt i fra noen hunk. Jeg er veldig svak for damer som er lik som meg hva angår trening. De passer på og tar vare på kroppen sin og det er veldig sexy. Jeg gjør også det, men er verken muskuløs eller veldig maskulin utseendemessig.

Jeg lever greit som singel, men er såpass innstilt på at jeg vil ha en dame som er lik meg i fasongen. Altså ei slank og som er glad i trening. Hvis ikke jeg kan få det, blir jeg heller singel.

Kan jeg ha sjans, tror dere? Tenker ikke så mye annet enn at hun er typen som vil ha en skikkelig maskulin hunk.

Anonymkode: 64b90...7ef

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du har sjans. Du må bare tørre å be henne på date.

Anonymkode: 1ba07...004

AnonymBruker
Skrevet

Det er hot med jenter (!) som trener ja. At de er aktive på gymmen, og har kropp deretter, er faktisk et ufravikelig krav hos en potensiell partner om jeg skal være interessert i å ha sex mer enn 2-3 ganger. 

Anonymkode: e39db...14f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har nok fått deg opp i sin kortstokk på Tinder, og hun har ikke trykket 'liker' tilbake.. På den måten virker det ikke som du har sjanse. Ellers ut i fra det du beskriver, så  er det ikke noe som tilsier at du ikke har det. Det gode er at du vet at hun er singel. 
Treffer du henne igjen, så spør med et glimt i øyet om dere skal ta en løpetur sammen. Så ser du responsen

Anonymkode: 9fb7e...8a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ung, blond og veltrent og du er en tynn løpemann? Du har nok ikke sjans. Bygg muskler og bli mer maskulin så kanskje, kommer også an på hvordan du ser ut i ansiktet og om du er en oppegående person. 

Anonymkode: 14da0...ee1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun har nok fått deg opp i sin kortstokk på Tinder, og hun har ikke trykket 'liker' tilbake.. På den måten virker det ikke som du har sjanse. Ellers ut i fra det du beskriver, så  er det ikke noe som tilsier at du ikke har det. Det gode er at du vet at hun er singel. 
Treffer du henne igjen, så spør med et glimt i øyet om dere skal ta en løpetur sammen. Så ser du responsen

Jeg er jo realist, og ser at hun er pen og sikkert har mange muligheter. Rart hvordan man blir engstelig for avslag, når litt såret stolthet er det verste man få ut av det.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er jo realist, og ser at hun er pen og sikkert har mange muligheter. Rart hvordan man blir engstelig for avslag, når litt såret stolthet er det verste man få ut av det.

Ja, det er jo en balanse mellom å ta sjanser og være realist.
Jeg er selv en blond, slank løper som har blitt stoppet av menn / sjekket opp på løpeturer i Oslo. Og senest på en gåtur til byen i dag. Har iallefall aldri tatt det negativt, men det er jo mere den følelsen det skaper i deg ved evt avslag.. 
Personlig foretrekker jeg slanke menn med løpekropp heller enn muskelbunter, og du vet aldri hva hennes preferanse er. 

En small talk med henne på bussen da?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde hun på seg tights på løpeturen? Snudde du og kikket på rumpa hennes?

Anonymkode: 44a15...008

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres ut som meg, blond, slank og fin kropp.;) Jeg trener middels, så man trenger absolutt ikke å trene masse for å beholde en fin kropp. Noen er bare heldige med kroppen sin. 

Anonymkode: b4ccc...5f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde hun på seg tights på løpeturen? Snudde du og kikket på rumpa hennes?

Anonymkode: 44a15...008

Satt på bussen og så henne i forbifarten, så rakk ikke få med meg alt. Men jeg er ikke av typen som glor besatt heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Avslag betyr jo at hun hater deg og skulle ønske dine gener ikke fantes. hvorfor kvinner er så onde er et annet spørsmål. 

Anonymkode: 7ba94...6df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...