Gå til innhold

Fjerne navn på ringeklokke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fjerner man det? det står etternavnet til den tidligere eieren. Legger med bildet så dere skjønner.. :P samme type ringeklokke forresten.

Honeywell%20Home%20Pushlite%20D723%20D%C

Anonymkode: 5206c...66e

AnonymBruker
Skrevet

Du tar av den nederste gjennomsiktige delen av ringeklokken og setter inn en ny lapp, husker ikke helt men tror den delen skal trekkes nedover eller utover. 

Anonymkode: b915a...695

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du tar av den nederste gjennomsiktige delen av ringeklokken og setter inn en ny lapp, husker ikke helt men tror den delen skal trekkes nedover eller utover. 

Tusen hjertelig takk for svar! 😄 da prøver jeg det!

AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (Akkurat nå):

Du trekker ut det svarte dekselet. Bak der er det noen skruer som du må skru opp for å komme til Friedland-lappen. 

Må være noe nytt de har kommet med, i gamle dager så fløy vi rundt og byttet om på navnelappene til folk men det er kanskje derfor de har gjort det vanskeligere😆

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, alt dere vet! Dere er så god! Takk for svarene! 😄 Det første funka dessverre ikke, men skal prøve å trekke ut og skru :) 

• Liker 1
Skrevet

Haha husker når jeg var liten så skjønte jeg ikke hvorfor alle familiene i nabolaget het "Friedland" 🤣

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Plengionika skrev (3 minutter siden):

Haha husker når jeg var liten så skjønte jeg ikke hvorfor alle familiene i nabolaget het "Friedland" 🤣

Det var vel fordi ingen skjønte hvordan man skulle bytte ut lappen 😁

• Liker 1
Skrevet
Plengionika skrev (7 minutter siden):

Jeg husker at tante og onkel hadde navnet Friedland på sin ringeklokke også, og jeg trodde det var familien som hadde bodd der før som het det :- )

Tror neppe jeg har sett en sånn ringeklokke noen gang med navnet byttet ut til det riktige...! Det er antageligvis en oppskrift på det, hvordan det skal gjøres, men som de færreste får med seg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...