AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Kjenner du noen? Min mor kan seriøst bruke over en time i en klesbutikk, og er det lite utvalg skulle man tro hun ble ferdig før det har gått en time, men neida. Er ikke med henne så ofte i butikker lenger da jeg bare blir traskende rundt og vente på henne. Når jeg var barn måtte jeg jo bli med, og da tok hun jo kun hensyn til seg selv, og plutselig møtte hun kanskje noen og ble stående og snakke kjempelenge. En gang som barn sa jeg at jeg var tørst, men da sa hun bare ok, men det bryr jeg meg ikke om for nå driver jeg her. Og hun sa en gang på tull sikkert at hun hadde tenkt å være i denne butikken hele dagen, jeg som var barn trodde jo på det. Veldig irriterende. Jeg skjønner at folk er forskjellige og ikke alle er like raske, men likevel irriterende. Men ville jeg inn i en butikk så var det mas om at nå kommer du snart ellers så drar jeg fra deg. Er hun treg og resten av familien er med så bryr ikke hun seg om vi er lei osv… Kjenner du noen som er så trege som henne? Anonymkode: 086d7...f20
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Noen er bare slik. Anonymkode: 31c76...c94 1
Gjest theTitanic Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 16.46): Kjenner du noen? Min mor kan seriøst bruke over en time i en klesbutikk, og er det lite utvalg skulle man tro hun ble ferdig før det har gått en time, men neida. Er ikke med henne så ofte i butikker lenger da jeg bare blir traskende rundt og vente på henne. Når jeg var barn måtte jeg jo bli med, og da tok hun jo kun hensyn til seg selv, og plutselig møtte hun kanskje noen og ble stående og snakke kjempelenge. En gang som barn sa jeg at jeg var tørst, men da sa hun bare ok, men det bryr jeg meg ikke om for nå driver jeg her. Og hun sa en gang på tull sikkert at hun hadde tenkt å være i denne butikken hele dagen, jeg som var barn trodde jo på det. Veldig irriterende. Jeg skjønner at folk er forskjellige og ikke alle er like raske, men likevel irriterende. Men ville jeg inn i en butikk så var det mas om at nå kommer du snart ellers så drar jeg fra deg. Er hun treg og resten av familien er med så bryr ikke hun seg om vi er lei osv… Kjenner du noen som er så trege som henne? Anonymkode: 086d7...f20 Ikke forbudt å være treg. Barn må være med sine foreldre. Hvorfor du blir med henne som voksen når du vet hun liker å være lenge i butikker når du ikke liker det skjønner ikke jeg. Kan dere ikke finne på noe som begge liker? Jeg foretrekker å gå i butikker alene. Fordi jeg er rask og ikke liker å vente.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 theTitanic skrev (På 5.7.2022 den 19.41): Ikke forbudt å være treg. Barn må være med sine foreldre. Hvorfor du blir med henne som voksen når du vet hun liker å være lenge i butikker når du ikke liker det skjønner ikke jeg. Kan dere ikke finne på noe som begge liker? Jeg foretrekker å gå i butikker alene. Fordi jeg er rask og ikke liker å vente. Jeg skrev jo at jeg ikke lenger er med så ofte. Men hun spør noen ganger om jeg vil være med, og syns noen ganger det er vanskelig å si nei. Anonymkode: 086d7...f20
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Har vel mye med alderen å gjøre. Når folk bikker over i 40-årene blir det litt sirup. Anonymkode: 09f08...747 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skrev jo at jeg ikke lenger er med så ofte. Men hun spør noen ganger om jeg vil være med, og syns noen ganger det er vanskelig å si nei. Anonymkode: 086d7...f20 Hvorfor er det vanskelig å si nei? du skriver også veldig rart om at «en gang du var liten ble du tørst». Er du veldig morsbundet? Anonymkode: 73f8c...add
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det vanskelig å si nei? du skriver også veldig rart om at «en gang du var liten ble du tørst». Er du veldig morsbundet? Anonymkode: 73f8c...add Neida. Er vel ikke det. Men når hun også sier at hun skal spandere mat og drikke på meg om jeg blir med så har jeg jo lyst til å være med. Anonymkode: 086d7...f20
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 Vært treig hele livet, jeg🤷♀️Alltid fått høre det. Ikke treig i butikker eller andre ærend, og kan være effektiv på jobb. Men på badet kan jeg bruke så vanvittig med tid. Bretter klær sakte, rydder kjøkken sakte. Bruker lang tid på å stelle barna, og laaaang tid på legging. Får det alltid vanvittig travelt før jeg skal på jobb eller rekke en avtale, fordi jeg glemmer tiden. Tror jeg har adhd. Det handler ikke om at jeg ikke respekterer andres tid, for jeg blir veldig stresset hvis jeg kommer for sent til ting. Jeg mister fokus og ting går bare sakte, rett og slett! Anonymkode: 38a33...240 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 Cut your mom som slack. Kanskje hun koser seg skikkelig i klesbutikker? Stress og go-go-go er i hvertfall kjipt. Husk at folk er forskjellige og at én dag er hun her ikke lenger. Dere kan vel dele dere opp og møtes igjen for en matbit? Anonymkode: d87b5...314 1
Deep Impact Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 Jeg hadde ei vennine (Jeg er en mann, tenkte det er viktig i dette) Vi skulle på butikken normal. Jeg kødder ikke, vi sto der fra kl var 17:00 til kl 20:30. Vi var kommet halvveis gjennom Normal når kl var 19:30. Jeg var så dritt lei, men hun klarte aldri å bestemme seg for hva hun ville ha, så skulle hun søke på google på hva slaks produkt det var bla bla bla.. Etter dette, fant jeg ut at jeg aldri kommer til å bli med ei jente i en butikk igjenn. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 16.46): Kjenner du noen? Min mor kan seriøst bruke over en time i en klesbutikk, og er det lite utvalg skulle man tro hun ble ferdig før det har gått en time, men neida. Er ikke med henne så ofte i butikker lenger da jeg bare blir traskende rundt og vente på henne. Når jeg var barn måtte jeg jo bli med, og da tok hun jo kun hensyn til seg selv, og plutselig møtte hun kanskje noen og ble stående og snakke kjempelenge. En gang som barn sa jeg at jeg var tørst, men da sa hun bare ok, men det bryr jeg meg ikke om for nå driver jeg her. Og hun sa en gang på tull sikkert at hun hadde tenkt å være i denne butikken hele dagen, jeg som var barn trodde jo på det. Veldig irriterende. Jeg skjønner at folk er forskjellige og ikke alle er like raske, men likevel irriterende. Men ville jeg inn i en butikk så var det mas om at nå kommer du snart ellers så drar jeg fra deg. Er hun treg og resten av familien er med så bryr ikke hun seg om vi er lei osv… Kjenner du noen som er så trege som henne? Anonymkode: 086d7...f20 Handler du med moren din når du selv er voksen? Virker litt rart? Handler alltid alene jeg. Og tar faktisk aldri med meg barnet mitt fordi det er så mye klaging. 😅 Anonymkode: 7ab2a...68e 1
Adrenalina1 Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har vel mye med alderen å gjøre. Når folk bikker over i 40-årene blir det litt sirup. Anonymkode: 09f08...747 For noe tull. Jeg er 61 og raskere enn mange i 30 og 40 årene.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #13 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Handler du med moren din når du selv er voksen? Virker litt rart? Handler alltid alene jeg. Og tar faktisk aldri med meg barnet mitt fordi det er så mye klaging. 😅 Anonymkode: 7ab2a...68e Ja, faktisk. Men det er hun som inviterer meg med. Skal jeg ha klær eller noe må jeg jo kjøpe det selv. Anonymkode: 086d7...f20
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #14 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Handler du med moren din når du selv er voksen? Virker litt rart? Handler alltid alene jeg. Og tar faktisk aldri med meg barnet mitt fordi det er så mye klaging. 😅 Anonymkode: 7ab2a...68e Trodde ikke det var så uvanlig akkurat. Med. På kvinneguiden er man jo rar uansett hva man gjør. Anonymkode: 086d7...f20
MyMichelle Skrevet 8. juli 2022 #15 Skrevet 8. juli 2022 Nei, jeg kjenner ikke noen som er innom en butikk så lenge. Men jeg har vært med venninner som må gå på nesten hver eneste klesbutikk på et kjøpesenter. Jeg tror det er en hyggelig fritidsaktivitet for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå