Gå til innhold

Er så sykt betatt av en far til trenerkamerat av sønnen min!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg dvelt lenge på dette. Er så betatt av han her. Jeg vet han er singel og jeg blir sjenert hver gang jeg ser han, kommer gjerne på samme tidspunkt, smiler og sier hei. La han til på facebook, så et skritt frem. Hva gjør jeg? La det pent ligge? 🧐

Anonymkode: 1ade2...f6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! 

Anonymkode: 9fb14...ed0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjør på! 

Anonymkode: 9fb14...ed0

Magefølelsen min sier det :)

det verste er at jeg kjenner eksen hans og frar på kaféturer med henne av og til. Ubetydelig for henne vil jeg tro. Hun skal gifte seg snart. Hva syntes du? 😬

AnonymBruker
Skrevet

Huff, jeg tror jeg hadde latt det ligge. Kan bli komplisert for sønnen din. Og sikkert ikke så gøy for eksen heller

Anonymkode: 1f8cc...5f2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har han hengeballer?

Anonymkode: abd4a...17d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

det verste er at jeg kjenner eksen hans og frar på kaféturer med henne av og til. Ubetydelig for henne vil jeg tro. Hun skal gifte seg snart. Hva syntes du? 😬

Da hadde jeg latt det ligge! Dette blinklys med engang det blir seriøst og du skal være stemor for hennes barn… Hadde aldri orket å satt meg selv eller barna mine i en slik situasjon.

Anonymkode: c7427...1c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har han hengeballer?

Anonymkode: abd4a...17d

Det var da et nyskjerrig spm. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lol

Anonymkode: d36f2...8fb

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er om du vil ha noe seriøst, eller bare en flørt og et eventyr.  Er det det siste, så følg magefølelsen å kjør på.            Man lever bare en gang, og må ha det litt gøy og.

Anonymkode: 2a6fc...d7a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Spørsmålet er om du vil ha noe seriøst, eller bare en flørt og et eventyr.  Er det det siste, så følg magefølelsen å kjør på.            Man lever bare en gang, og må ha det litt gøy og.

Anonymkode: 2a6fc...d7a

Ja altså, hvorfor ikke... Han tuter gjerne når han kjører forbi når jeg går med barnet mitt, med det gliset. Han er liksom så veldig lik min situasjon, singel og søkende, vært samboer/gift i over lengre periode av livet. Føler vi kunne passet sammen, herregud som jeg sitter å tenker og overanalyserer. (Vil jo helt sikkert ikke skje..) da må isåfall jeg ta initiativ tror jeg. Føler han liker eller haf tenkt litt om meg også. 

Skrevet

Kjør på! Om det klaffer (noe som rent statistisk er lite sannsynlig) så tar du en prat med sønnen din. Men det høres ut som han er såpass voksen så det ikke bør være noe problem? Bare tenk over hvordan du vil forholde deg til han fremover hvis han avslår, det er nor du må være sikker på at du kan takle.

Jeg tok mot til meg og kontaktet en jeg var betatt av via insta. Fikk positivt svar og det ble 5-6 dater før vi fant ut at vi passet bedre som venner. Men vi er fortsatt venner, og han er virkelig en fin fyr jeg er glad jeg har i livet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...