AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Del Skrevet 29. juni 2022 Vurderer å kjøpe meg en sånn, men har ikke så stor kjennskap til slike kapselmaskiner. Dere som har denne, er dere fornøyd? Og kan man bruke alle Nespresso-kapsler, eller er det en egen type til denne? Vet jo at det er flere størrelser av kapsler også. Anonymkode: 6dfcd...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Del Skrevet 30. juni 2022 Egen type som ikke er kommet i matbutikkene ennå, må kjøpes hos Nespresso. Vi har bytta ut vår en gang fordi den lakk vann. Grei kaffe, men det er jo ganske dyre kapsler Anonymkode: 48d1f...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Del Skrevet 30. juni 2022 Jeg er veldig glad i min, kjøpte melkeskummer også siden jeg er glad i cappucino. Bruker mest 150ml kapslene og 80 ml (dobbel cappucino) men får jeg gjester kan jeg by på en hel kanne og slipper å lage flere kopper:) Nespresso leverer kapselene gratis over bestilling på 200, så jeg har aldri opplevd å stå kaffetom søndag selv om de ikke er å få på vanlig matbutikk. Det hadde såklart vært veldig deilig om man fikk dem der da. Anonymkode: 8d883...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 30. juni 2022 #4 Del Skrevet 30. juni 2022 Egne kapsler, er veldig fornøyd… så jeg kjøpte en til for å ha på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Del Skrevet 30. juni 2022 Ikke så fornøyd. Dyre kapsler som ikke ga så god kaffe etter min smak. Kapslene må kjøpes i Nespresso butikk eller på nett. Har gått tilbake til Nespresso citiz med melkeskummer, synest den lager bedre kaffe. Og bonus at jeg kan kjøpe kapsler på butikken, nå er det flere leverandører å velge mellom og ofte tilbud. Anonymkode: 02176...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. juli 2022 #6 Del Skrevet 2. juli 2022 Vi er fornøyd, men jeg synet utvalget av 40ml espresso er mye dårligere enn for de vanlige nespressomaskinene. Savner espresso med smak 😬 Hvis du ikke har behov for godt utvalg av ulike størrelser vil jeg heller anbefale en vanlig nespressomaskin, større utvalg av kapsler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå