Gå til innhold

Kvinnen i USA som fikk 50 millioner fra bilforsikringen fordi hun ble smittet med HPV etter sex i bilen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mediesaken om kvinnen i USA som hadde sex med en mann i bilen hans og ble smittet med HPV og fikk 50 millioner fra mannens bilforsikring har gått verden rundt. Det er ikke den første merkelig erstatningssaken fra USA som har vekket oppsikt. 

Men jeg nekter å tro at et opplyst land som USA holder på slik det fremstilles i mediene. Det må være noe mediene ikke forteller. Ellers ville jo alle amerikanere vært multimillionærer. Det er bare å ha sex i bilen uten kondom og få 50 millioner. 

Noen som kjenner denne saken mer inngående enn kun fra mediene? Og som kan forklare den egentlige grunnen til at denne kvinnen fikk 50 millioner?

Anonymkode: ae93a...650

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er video om det her:

Anonymkode: a116c...025

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er video om det her:

Edit: Videoen er laget av en advokat som har peiling. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har hun klart det? Ridd/sugd girspaken? 😅 Kjønnsykdommer av en bil, har jeg hørt det også.. Tipper dama har vært utro jeg og prøver å kamuflere sitt sidesprang.

Anonymkode: 799b4...532

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

et opplyst land som USA

?

Anonymkode: 32f17...a6d

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan har hun klart det? Ridd/sugd girspaken? 😅 Kjønnsykdommer av en bil, har jeg hørt det også.. Tipper dama har vært utro jeg og prøver å kamuflere sitt sidesprang.

Anonymkode: 799b4...532

Vil man kamuflere utroskap så går man neppe til retten med en sak hvor man har hatt sex ;)

Mye misvisende i media om saken, men advokaten i videoen ovenfor beskriver det godt.

Anonymkode: d516a...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...