AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Del Skrevet 29. juni 2022 Noen fotografer her? Enten du har det som hobby eller jobber profesjonelt. Hva liker du best å ta bilder av? Hvilket objektiv er din favoritt? Har du noen gang slitt med motivasjonen eller mistet interessen? Hva gjorde du da? Anonymkode: 05fb3...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 29. juni 2022 #2 Del Skrevet 29. juni 2022 Prøvde meg som fotograf, endte med å ødelegge hobbyen min. Har nå solgt alt utstyret og ikke tatt et eneste bilde på mange år. Et eneste stort tapsprosjekt. Foto handler om 10% kreativitet og tekniske ferdigheter, 90% om salg. Når folk i tillegg ikke gidder å betale, og forventer å få alt gratis, så forsvinner motivasjonen raskt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Del Skrevet 29. juni 2022 Har det som hobby. For det meste fotograferer jeg forlatte bygninger/hjem, gamle kirkegårder, og litt fra naturen. Anonymkode: 176bd...746 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå