Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har tidligere vært tungt kriminell, småran, narkosalg og slosskamper og alt det fører med seg. Han ble I tidlig alder fanget opp i gjengkriminalitet av de eldre. Han har et rulleblad på størrelse med Bibelen(ALDRI overgrep mot barn/noen, vold i nære relasjoner eller seksuelt) Slik holdt han på helt til vi fikk barn for 4 år siden. Han har alltid behandlet meg som En dronning, og vært hjelpsom og snill. Han har endret livet sitt totalt for barnet sitt, tatt utdanning, fått seg jobb, vi ble sammen når ungen var 2år. Jeg ville gi det tid og se han faktisk skjerpet seg før jeg bindet meg til han. I dag er han verdens beste pappa og mann på alle måter. Vi har et sårt ønske om å gi barnet vårt et søsken. Men sliter og ser nå at gjennom IVF må man få barne og omsorgsattest. Noe jeg forstår, samtidig syntes jeg det er urettferdig. Noen med erfaringer?  Blir vi nektet blankt? 

Anonymkode: 5f1ee...c8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt mulig det ikke blir noe problem med barneomsorgsattest. De ser bare 3 år tilbake på mange ting. 

Jeg ville bare logget inn på polititet og søkt om en barneomsorgsattest for IVF. Får svar i løpet av 2 uker, så vet du 100% hva du har å forholde deg til. 

Samboeren min har en historie med narko og ran, men han har som din mann snudd livet helt, og barneomsorgsattest gikk helt fint. 

Anonymkode: 57c69...0e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er godt mulig det ikke blir noe problem med barneomsorgsattest. De ser bare 3 år tilbake på mange ting. 

Jeg ville bare logget inn på polititet og søkt om en barneomsorgsattest for IVF. Får svar i løpet av 2 uker, så vet du 100% hva du har å forholde deg til. 

Samboeren min har en historie med narko og ran, men han har som din mann snudd livet helt, og barneomsorgsattest gikk helt fint. 

Anonymkode: 57c69...0e4

Årh så bra, da er det håp ❤️

Anonymkode: 5f1ee...c8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...