tindar Skrevet 29. juni 2022 #1 Del Skrevet 29. juni 2022 Hei. Jeg har et ønske om å bli en habil kajakkpadler, og tenker at et kurs for å få våttkort er første steg. Utfordringen min er at jeg er ganske pinglete i vann. Har aldri hoppa fra brygge eller båt uten å holde meg for nesa før, så er ganske skeptisk til å skulle velte kajakken. Er det noen med erfaringer fra et slikt kurs som kan dele litt informasjon med meg? Gjerne noen som også har et snev av vannskrekk På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 6. juli 2022 #2 Del Skrevet 6. juli 2022 Har ikke noe info å komme med, men jeg er ganske sikker på at du ikke har vannskrekk😉... Folk med vannskrekk ville heller dødd enn å hoppe fra en brygge, med eller uten å holde seg for nesa😄. Å bli trygg i vann er noe man kan jobbe med ganske enkelt. Jeg har både kajakk og packraft, har ikke våtkort, og har aldri klart å ta eskimorulla en eneste gang (har prøvd i basseng, var ikke i nærheten engang). Padler dog kun på innlandsvann, ikke i sjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå