Gå til innhold

Hjelp skal føde et barn som kanskje ikke er forloveden sitt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er fire måneder på vei. Barnefar kan være både forloveden og en person jeg møtte på utdrikningslag i utlandet. Tror det er 50/50. Forloveden vet ingen ting. Han jeg møtte i utlandet var mørkere i huden, så er redd for hva som kan skje når barnet kommer.

Er det noen tester (tar det gjerne privat) som kan klargjøre hvem som er far nå eller barnet hudfarge? Har prøvd allerede å Google. Hilsen fortvilet.

Anonymkode: dafbf...ae7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditt troll! Kan ikke fatte at noen er så idiot at de gjør et slikt sprell!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da har du ikke prøvd å Google så veldig hardt...

Anonymkode: f9f73...ca9

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det er sommerferie og trollene dukker opp som vanlig...

AnonymBruker
Skrevet

Neii, du får vente og se da.

Anonymkode: 731e7...ffc

AnonymBruker
Skrevet

Du ser vel det når ungen er født 👶🏼👶🏿

Uansett så er det for seint og gjøre noe med det nå 🤥

Anonymkode: 31fe0...b42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du ser vel det når ungen er født 👶🏼👶🏿

Anonymkode: 31fe0...b42

Litt utenfor tema, men det er ikke alltid så enkelt. 

En venninne av meg fikk et barn med syd-europeisk utseende. Hun ble beskyldt for utroskap, men dna-test viste at ektemannen var faren.

Etter noen år begynte venninnens far med slektsforskning, og fant en portugisisk ane flere generasjoner tilbake. Det var disse arvestoffet som plutselig slo igjennom.

Til ts: Det er mulig med dna-test av foster, men fordi jeg tror at sannheten alltid kommer for en dag på ett eller annet tidspunkt, ville jeg selv heller satset på åpenhet.

Anonymkode: 22898...2ac

• Liker 1
Skrevet

Jeg tviler på at du har utdrikningslag så mange måneder før bryllupet. Du skriver han fremdeles bare er din forlovede. Og det er gått hele fire måneder siden utdrikningslaget? Det pleier man å ha en uke eller to før bryllupet.

Dette henger ikke på greip og jeg stiller meg tvilende til historien, trollebolle.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Jeg tviler på at du har utdrikningslag så mange måneder før bryllupet. Du skriver han fremdeles bare er din forlovede. Og det er gått hele fire måneder siden utdrikningslaget? Det pleier man å ha en uke eller to før bryllupet.

Dette henger ikke på greip og jeg stiller meg tvilende til historien, trollebolle.

Hvor står det at det var ts' utdrikningslag? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts skriver "Barnefar kan være både forloveden og en person jeg møtte på utdrikningslag i utlandet."

Dette tolket jeg som hennes siden hun snakket om sin forlovede. Men det er helt riktig, det kan ha vært noen andres utdrikningslag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var nok venninnens utdrikningslag 🥴😜

Skrevet

Når man er utro , så har man fortjent det 😂👌🏼 Lykke til både til deg og barnefar. Sannheten kommer alltid frem. 

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, håper dere blir superlykkelige sammen. Høres ut som en fin kjernefamilie med gode verdier. 👏

Anonymkode: 01940...ef9

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. 

Anonymkode: 72ca4...b81

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette ikke er troll, skulle jeg betalt gode penger for å være flue på veggen akkurat i det far får se ungen 😂

Anonymkode: 29b3d...1dc

AnonymBruker
Skrevet

Så dum går d ikke Ann å være. Stakkars din forlover. 

Anonymkode: 1b33a...9e8

Skrevet

Kan jo faktisk være en sann historie, uansett hvor teit den virker.

Ta en dna test.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor valgte du beholde ungen? Og pliis ikke si du er kristen og mot abort eller noe sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kristen og mot abort. Får satse på at ungen ikke har krøllete hår iallefall!

Anonymkode: 6e9de...b73

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor valgte du beholde ungen? Og pliis ikke si du er kristen og mot abort eller noe sånn. 

Kvalmt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...