AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Kom gjerne med alle sort/hvitt og unyanserte påstander du har lest på KG; - Alle kvinner vil ha menn over 1.90 høyde, 1 million i årslønn - Alle kvinner over 35 har lav markedsverdi - alle menn som påstår selv at de er snille er de som «fortjener å få» sex. flere? Anonymkode: ba670...9f7 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kom gjerne med alle sort/hvitt og unyanserte påstander du har lest på KG; - Alle kvinner vil ha menn over 1.90 høyde, 1 million i årslønn - Alle kvinner over 35 har lav markedsverdi - alle menn som påstår selv at de er snille er de som «fortjener å få» sex. flere? Anonymkode: ba670...9f7 At om du er uenig med en kvinne på KG er du automatisk en: Anonymkode: 4ca71...54f 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 Ponny-Petra kan nårsomhelst lage seg en Tinderprofil, og få ligge med hvem hun vil, av de mest attraktive mennene. Anonymkode: a6faf...686 3 1
Gjest Line1301 Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 At ingen lave menn får seg kjæreste eller kone. Jeg vet om enormt mange lave menn som er i forhold. Og de er flotte og bra menn.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 At som mindre pen kvinne er det bare å gi opp, egentlig. Kan alltids få seg et ligg med en desperat fyr, men ikke noe mer. Og for hvert ligg reduserer man ytterligere egen verdi, for den er nært knyttet til antall sexpartnere. Som igjen gir uvurderlig informasjon om hvor pålitelig og egnet man er som livspartner. Men menn kan pule så mange de orker uten tilsvarende reduksjon i attraktivitet. Og det sier heller ingenting om deres personlighet eller egnethet som livspartner. Anonymkode: fc981...daf 2 1
Motelvibes Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 (endret) At det finnes et sugardaddymiljø på Tjuvholmen hvor en av de har kallenavn Luftbananen. Endret 29. juni 2022 av Motelvibes 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #8 Skrevet 29. juni 2022 Menn er helt urolig needy, høye på seg selv og tror at alt skal komme rett i fanget på dem. Anonymkode: 7911e...23e 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #9 Skrevet 29. juni 2022 Motelvibes skrev (7 minutter siden): At det finnes et sugardaddymiljø på Tjuvholmen hvor en av de har kallenavn Luftbananen. 🤣 Anonymkode: 7911e...23e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #10 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn er helt urolig needy, høye på seg selv og tror at alt skal komme rett i fanget på dem. Anonymkode: 7911e...23e Akkurat det samme er damer.. Anonymkode: 0abd7...072 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #11 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Akkurat det samme er damer.. Anonymkode: 0abd7...072 Kvinner har ikke den samme urealistiske selvtilliten. Alt de får masse interesserte menn er bare et faktum (fordi menn er desperate) Anonymkode: 7911e...23e 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #12 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kvinner har ikke den samme urealistiske selvtilliten. Alt de får masse interesserte menn er bare et faktum (fordi menn er desperate) Anonymkode: 7911e...23e Det var vel litt bastant og generelt, eller? Anonymkode: 4ca71...54f
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #13 Skrevet 29. juni 2022 Menn som sier de er snille er veldig slemme og ondskapsfulle Anonymkode: fee29...5e7 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #14 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det var vel litt bastant og generelt, eller? Anonymkode: 4ca71...54f Alle kvinner får mye interesse på f.eks datingapper, menn sier jo dette selv. Det er jo ikke akkurat samme etterspørsel etter menn. Anonymkode: 7911e...23e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #15 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle kvinner får mye interesse på f.eks datingapper, menn sier jo dette selv. Det er jo ikke akkurat samme etterspørsel etter menn. Anonymkode: 7911e...23e Det kan jeg være enig i, men at de ikke har en urealistisk selvtillit? Hva med alle damene med kravmentalitet og oppblåst selvbilde etter all responsen de får på tinder? De samme damene med tusenvis av likes lurer på hvor de bra mennene er. Du tror ikke attraktive jenter som har fått fortalt fra de er små at de er en prinsesse som kun skal ha det beste, og resten av livet at de er dronninger som ikke skal "settle for less", ikke kan få urealistiske forventinger? 🤔 Når du ikke trenger å jobbe for noe og får alt i fanget i kraft av eget utseende? Anonymkode: 4ca71...54f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #16 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kan jeg være enig i, men at de ikke har en urealistisk selvtillit? Hva med alle damene med kravmentalitet og oppblåst selvbilde etter all responsen de får på tinder? De samme damene med tusenvis av likes lurer på hvor de bra mennene er. Du tror ikke attraktive jenter som har fått fortalt fra de er små at de er en prinsesse som kun skal ha det beste, og resten av livet at de er dronninger som ikke skal "settle for less", ikke kan få urealistiske forventinger? 🤔 Når du ikke trenger å jobbe for noe og får alt i fanget i kraft av eget utseende? Anonymkode: 4ca71...54f Hm, det jeg mener er vel kanskje heller at dere må forstå gamet bedre, og jobbe for det. Jeg føler egentlig at menn er dårligere på å gjøre seg attraktive for oss en vi er for dem. Og da mener jeg ikke å skryte om inntekt eller høyde, men å faktisk ta seg bra ut, og også kunne ta initiativ på en behagelig måte. Jeg føler ikke jeg er en av de du snakker om, men jeg tror heller ikke de fleste norske jenter ser på seg selv som prinsesser, men de er derimot bevisste på at det ikke er så vanskelig å få menn, så da stiller man litt krav fordi vi, i motsetning til menn, ikke tar alt og alle. Anonymkode: 7911e...23e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #17 Skrevet 29. juni 2022 Her har jeg lært at samme hva jeg eller andre kvinner forteller om preferanser, eller om hva slags menn vi er sammen med og glade i, så er det LØGN hvis disse preferansene eller mennene ikke er "alfahann"-klisjé; jeg har lært at alle(ja, alle) kvinner lar seg bruke av slike alfahanner som behandler oss drit dårlig fordi vi vil ha det slik. "Snille menn" har aldri noen sjanse. Men jeg har ennå ikke lært hva disse "snille mennene" egentlig skal med kvinner når de ikke liker dem. Anonymkode: 390f5...2b5 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #18 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hm, det jeg mener er vel kanskje heller at dere må forstå gamet bedre, og jobbe for det. Jeg føler egentlig at menn er dårligere på å gjøre seg attraktive for oss en vi er for dem. Og da mener jeg ikke å skryte om inntekt eller høyde, men å faktisk ta seg bra ut, og også kunne ta initiativ på en behagelig måte. Jeg føler ikke jeg er en av de du snakker om, men jeg tror heller ikke de fleste norske jenter ser på seg selv som prinsesser, men de er derimot bevisste på at det ikke er så vanskelig å få menn, så da stiller man litt krav fordi vi, i motsetning til menn, ikke tar alt og alle. Anonymkode: 7911e...23e Det er godt mulig, men jeg gir meg ikke helt på at jenter ikke har urealistiske forventinger. Hva med de utallige trådene her inne om "hva vil han", "useriøse menn", alle frustrasjonen kvinner uttrykker i datingmarkedet for at kvinnene har en forventning om at mennene ønsker et forhold til dem når de egentlig bare er ute etter sex, eller noe uforpliktende. Det at du har 1000 likes på tinder, betyr ikke at disse 1000 ønsker et forhold med deg. Om disse kvinnene hadde hatt en realistisk forventning hadde de klart å luke ut disse mennene på et tidligere tidspunkt og ikke gått på samme smell gang på gang. Det er selvfølgelig enklere å skylde på mennene, men hva med seg selv, egen dømmekraft og egne forventninger. De som dater over sin liga og i fare for å kaste en brannfakkel ikke har et realistisk bilde av egen markedsverdi. Anonymkode: 4ca71...54f 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #19 Skrevet 29. juni 2022 Ab 54f og 23e, hva er vitsen med å ødelegge tråden? Dette skulle ikke være en debatt. Anonymkode: a6faf...686 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #20 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er godt mulig, men jeg gir meg ikke helt på at jenter ikke har urealistiske forventinger. Hva med de utallige trådene her inne om "hva vil han", "useriøse menn", alle frustrasjonen kvinner uttrykker i datingmarkedet for at kvinnene har en forventning om at mennene ønsker et forhold til dem når de egentlig bare er ute etter sex, eller noe uforpliktende. Det at du har 1000 likes på tinder, betyr ikke at disse 1000 ønsker et forhold med deg. Om disse kvinnene hadde hatt en realistisk forventning hadde de klart å luke ut disse mennene på et tidligere tidspunkt og ikke gått på samme smell gang på gang. Det er selvfølgelig enklere å skylde på mennene, men hva med seg selv, egen dømmekraft og egne forventninger. De som dater over sin liga og i fare for å kaste en brannfakkel ikke har et realistisk bilde av egen markedsverdi. Anonymkode: 4ca71...54f Jeg dater de jeg vil date, med realistiske forventninger til at det ikke skal være et langvarig forhold, men jeg styrer unna menn som tror de kan manipulere meg og sånt, det er noe annet. Men jeg vil heller date menn jeg liker, enn å date menn som liker meg, for å si det sånn. Jeg er mest karrierefokusert så jeg gidder uansett ikke å legge for mye i det akkurat nå. Anonymkode: 7911e...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå