AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #21 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ab 54f og 23e, hva er vitsen med å ødelegge tråden? Dette skulle ikke være en debatt. Anonymkode: a6faf...686 Vi er i et diskusjonsforum 😊 Anonymkode: 7911e...23e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #22 Skrevet 29. juni 2022 Men for å svare tråden: Så lenge en mann er snill i egne øyne, så fortjener han fitte 🤡 Anonymkode: 7911e...23e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #23 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg dater de jeg vil date, med realistiske forventninger til at det ikke skal være et langvarig forhold, men jeg styrer unna menn som tror de kan manipulere meg og sånt, det er noe annet. Men jeg vil heller date menn jeg liker, enn å date menn som liker meg, for å si det sånn. Jeg er mest karrierefokusert så jeg gidder uansett ikke å legge for mye i det akkurat nå. Anonymkode: 7911e...23e Det er greit. Jeg sa ikke at det nødvendigvis gjaldt deg, men flere kvinner. Jeg synes bare påstanden om at kvinner ikke har urealistiske forventinger ikke stemmer helt. Hva med kvinnene som går tilbake til utro, eller voldelige menn gjentatte ganger i en forventing om at han nå endelig har forandret seg? AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ab 54f og 23e, hva er vitsen med å ødelegge tråden? Dette skulle ikke være en debatt. Anonymkode: a6faf...686 Sånn, det var mitt siste poeng og jeg har gjort meg ferdig. Da kan tråden fortsette😀 Anonymkode: 4ca71...54f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #24 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er greit. Jeg sa ikke at det nødvendigvis gjaldt deg, men flere kvinner. Jeg synes bare påstanden om at kvinner ikke har urealistiske forventinger ikke stemmer helt. Hva med kvinnene som går tilbake til utro, eller voldelige menn gjentatte ganger i en forventing om at han nå endelig har forandret seg? Sånn, det var mitt siste poeng og jeg har gjort meg ferdig. Da kan tråden fortsette😀 Anonymkode: 4ca71...54f Det er mulig, men samtidig, om du er ung kvinne så kan det mest utrolige skje føler jeg uten at det er så mye hokus pokus med det. Nå snakker vi om dating, så jeg tenker at kvinner som er i langvarige voldelige forhold blir annerledes, grunnen til at de ikke drar er ofte at de har tidligere bagasje fra familievold og sånt. Igjen ikke noe jeg kan relatere til. Anonymkode: 7911e...23e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #25 Skrevet 29. juni 2022 -At alle menn er utro -At alle menn er late slasker -At alle menn er psykopater -At alle menn er farlige for kvinner For eksempel. Anonymkode: 81b9e...16d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #26 Skrevet 29. juni 2022 -Alle menn tenker med kuken -Alle menn har samme følelser og preferanser -Alle menn vil kun ha søte små jomfrujenter -Menn hater kvinner som ikke er "modellpene" -Én gang incel, alltid incel Noen flere. Anonymkode: 81b9e...16d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #27 Skrevet 29. juni 2022 Ikke BARE på KG, men damer som har ons er luddere, de som ikke har det er snerpete, bitchy og har skyhøye krav. Anonymkode: 541b9...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #28 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke BARE på KG, men damer som har ons er luddere, de som ikke har det er snerpete, bitchy og har skyhøye krav. Anonymkode: 541b9...a7c Ja. Og det er veldig dårlig gjort at kvinner ikke svarer alle på tinder! Samtidig - OMG hun snakker med fler på en gang!! 😡 Anonymkode: 7911e...23e 1
Gjest AprilRyan Skrevet 29. juni 2022 #29 Skrevet 29. juni 2022 (endret) -Ingen kvinner sliter på Tinder og det kan umulig være sant når kvinner sier at de får få eller ingen likes. Da er de isåfall veldig stygge. -Normale menn får få eller ingen likes. -Alle kvinner over 30 har lav markedsverdi. -Alle kvinner har urealistiske krav mens menn bare ønsker seg ei som er snill og grei. -Kvinner som er singel i 30-årene er det fordi de lå rundt i 20-årene og først nå leter de etter en seriøs partner, men nå sliter de fordi markedsverdien deres er lavere enn før og kvinnene har skyhøye krav. De skulle heller ha funnet en kvalitetsmann i da de var 20-årene og levd lykkelig i alle sine dager med han. -Om en kvinne skriver i en tråd om at hun sliter med dating så er det opp til menn å realitetsorientere henne og menn vet jo alltid bedre enn kvinner hva de liker og hva de ser etter. -Menn er ofte incel kun fordi de er uenige og kvinner er femcels fordi de er uenige. -Enkelte menn er talsrør for alle menn og alle menn har samme preferanser, holdninger og ønsker når det gjelder partner. Endret 29. juni 2022 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #30 Skrevet 29. juni 2022 At flere kvinner enn meg er lei av profilbilder hvor menn holder en død fisk. Anonymkode: a3dce...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #31 Skrevet 29. juni 2022 Menn på 185+ tror det er nok å angi høyden på Tinder for å tiltrekke seg damer Anonymkode: 4bb1b...b02 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #32 Skrevet 29. juni 2022 Ingen vil date noen med herpes, det er vår tids spedalske syken og verre enn HIV og kreft, så det så 😤 Anonymkode: 0e66b...f42
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #33 Skrevet 29. juni 2022 -Dump han og gå videre og glem alt Damer over 35 har vanskelig for å finne en partner og få barn En eks er en eks av en grunn Alle menn ville vært utro om de kunne og de er det Kvinner har høye krav til menn, og mannfolk vil bare ha en dame hjemme og samtidig være utro eller stirre på andre kvinner. 😆 Anonymkode: 3b607...7bd
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #34 Skrevet 30. juni 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: Ab 54f og 23e, hva er vitsen med å ødelegge tråden? Dette skulle ikke være en debatt. Anonymkode: a6faf...686 Så du ønsker heller en negativ tråd hvor man lister opp negativitet, uten å debattere noe med det? Dette lover å bli en særdeles nyttig tråd. Anonymkode: 81b9e...16d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #35 Skrevet 30. juni 2022 At det finnes nivå/ligaer. Og at du får KUN beskjed her inne, av totalt ukjente, om du dater over din liga. Anonymkode: c4ba0...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #36 Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du ønsker heller en negativ tråd hvor man lister opp negativitet, uten å debattere noe med det? Dette lover å bli en særdeles nyttig tråd. Anonymkode: 81b9e...16d Jeg tolker overskriften og hovedinnlegget dit, at ts ikke er ute etter en nyttig tråd, men vil ha nettopp en opplisting av alle mer og mindre idiotiske påstander. Anonymkode: a6faf...686
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #37 Skrevet 30. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg tolker overskriften og hovedinnlegget dit, at ts ikke er ute etter en nyttig tråd, men vil ha nettopp en opplisting av alle mer og mindre idiotiske påstander. Anonymkode: a6faf...686 Ja, det høres ut som en skikkelig givende og nyttig tråd. Heldigvis så kan menneskeheten gå tilbake og finne denne revolusjonerende informasjon og bruke den igjen i fremtiden også. 🍀 Anonymkode: 81b9e...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå