Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i helsevesenet. Fikk en ny bruker for en stund siden. Brukeren har mange barn. Jeg har besøkt denne brukeren mange ganger, men møtte én av sønnene for første gang, nylig. Sønnen er en nær venn av min eks, som jeg også har barn med. Jeg sjekket info om bruker etter besøket, og ser at fire av brukers barn, er venner av min eks og at jeg har møtt de når jeg var sammen med han, og vi kom ikke helt overens.

Jeg har ikke noe uoppgjort med de, men forholdet til min eks har vært trøblete de siste 12 årene, med barnevern, politi, rettsak etc. Og disse vet alt om det. 

Etter jeg oppdaget alt dette, føles det ukomfortabelt å gå dit, men synes det er vanskelig å evt. forsvare det til min leder. Jeg er jo profesjonell på jobb, og hva er det verste som kan skje? Er bare redd at barna vil snakke om meg og min eks til bruker, og at det blir rart for meg å gå dit, hvis bruker får vite mye om mitt privatliv.

Er dette noe å ta opp med lederen min?

Et par andre på jobben min får ikke gå til enkelte brukere, fordi de enten er i familie med bruker eller er tidligere bekjente av en bruker (f.eks våre yngre brukere, som sliter med rus/psykiatri). Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 555cb...5ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville forklart sjefen situasjonen og spurt hva hun anbefaler. 

Anonymkode: d0830...f11

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...