AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Jeg tok microblading i går. Noen steder er fargen veldig rød (skal være mørkebrun), behandleren sa at den røde fargen i noen av strekene vil gå over til brunt etter noen dager. Så det er ok, jeg stoler på henne, hun viste meg mange før og etter bilder, hvor jeg så at mange av kundene hennes hadde veldig røde streker i starten, men som var helt brunt etter kort tid. probelemt mitt er at spesielt starten av brynene mine er illrøde. Strekene er skikkelig røde og jeg ser ikke ut i måneskinn. Behandleren sa at jeg ikke skal sminke de enda, men jeg kan jo ikke gå ut slik som dette?? er det veldig farlig om jeg vasker kosten godt, også tar å dekker såvidt det røde med litt brynspudder? 🙈brynspudderet mitt er nesten nyåpnet, så det er ikke mye bakterier der fra før. Jeg er også flink til å vaske alle sminkekoster 2 g i uken. Anonymkode: f9916...835
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Her er et bilde av de. De er mye rødere i virkeligheten. Og ja, det skal bli tettere med «hårstrå», det tar vi i etterbehandlingen. og ja, Jeg vet at mange av dere synes sånne bryn er stygge, unaturlige osv. Anonymkode: f9916...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå