Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 4 år, men jeg sliter med sexlysten og det har ikke alltid vært lett. Selv om han ikke har krevd noe eller snakket om det så har vi jo innsett det har vært et problem. Vi tok steget og snakket masse og til slutt gikk til sexolog. Fikk noen tips om hvordan jeg skulle få lysten tilbake, og et av de var at jeg trengte nok litt mer fysisk nærhet enn det han gir. 

Jeg kan feks legge en hånd på ryggenhans og klemme meg inntil han når han gjør noe og jeg ser på. Jeg kan stryke han på armen eller i håret når vi sitter i sofaen. Bare ta på han når vi gjør noe sammen. SLik nærhet liker jeg. 

Hans måte å gi fysisk nærhet på er å ta meg bort fra det jeg holder på med og kysse meg intenst. Jeg hater det. Det er så påtatt og malplassert og tilgjort. Til slutt sa jeg det og han ble så lei seg og sa at han gidder ikke å prøve å ta på meg mer. Etter dette ble stemningen rar. Jeg føler jeg tvinger han til noe om jeg vil gi han et kyss og han synes dette er vanskelig. Jeg føler han glir bort fra meg og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 4a340...712

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har vært sammen i 4 år, men jeg sliter med sexlysten og det har ikke alltid vært lett. Selv om han ikke har krevd noe eller snakket om det så har vi jo innsett det har vært et problem. Vi tok steget og snakket masse og til slutt gikk til sexolog. Fikk noen tips om hvordan jeg skulle få lysten tilbake, og et av de var at jeg trengte nok litt mer fysisk nærhet enn det han gir. 

Jeg kan feks legge en hånd på ryggenhans og klemme meg inntil han når han gjør noe og jeg ser på. Jeg kan stryke han på armen eller i håret når vi sitter i sofaen. Bare ta på han når vi gjør noe sammen. SLik nærhet liker jeg. 

Hans måte å gi fysisk nærhet på er å ta meg bort fra det jeg holder på med og kysse meg intenst. Jeg hater det. Det er så påtatt og malplassert og tilgjort. Til slutt sa jeg det og han ble så lei seg og sa at han gidder ikke å prøve å ta på meg mer. Etter dette ble stemningen rar. Jeg føler jeg tvinger han til noe om jeg vil gi han et kyss og han synes dette er vanskelig. Jeg føler han glir bort fra meg og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 4a340...712

Kjenner igjen det. Blir også irritert når han kun kommer når jeg gjør ting og står midt oppi noe. Maten blir svidd, står med skitne fingre også klager han på at jeg ikke tar rundt han når han har dukket opp. Så har prøvd å si at det finnes bedre tidspunkt å komme å kose. Ikke når jeg står å fyller vaskemaskinen ol. 

Anonymkode: c447c...1f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det han gir nærhet i øyeblikket selv om du er opptatt er en fin ting. Her burde du virkelig forandre tankegangen. Fordi du sier her at det han  gjør nå, heller ikke er bra nok.

Hva så om du står å lager mat, er møkkete på hendene eller gjør andre ting. Den lille nærheten som tar under 1 minutt er virkelig ikke noe å sutre over.

Du kan be om mer nærhet, men at du skal detalje styre nærheten for å bli fornøyd er for dumt 🤦‍♀️

Ja, har samme type mann. Men jeg nekter han ikke øyeblikks nærhet selv om jeg er opptatt. Det tar så lite energi at det er det verdt 

Anonymkode: 0b6cc...e42

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere høres jo ganske like ut? Det er forskjellige ønsker, og måter å tilnærme seg fysisk nærhet, og ingen av dere har tenkt å komme den andre i møte. 

Anonymkode: 49751...cf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjenner igjen det. Blir også irritert når han kun kommer når jeg gjør ting og står midt oppi noe. Maten blir svidd, står med skitne fingre også klager han på at jeg ikke tar rundt han når han har dukket opp. Så har prøvd å si at det finnes bedre tidspunkt å komme å kose. Ikke når jeg står å fyller vaskemaskinen ol. 

Anonymkode: c447c...1f1

Da ville jeg klemt han godt med rå kylling-fingre, la fingrene gli gjennom håret med yoghurtkliss på fingrene osv

Anonymkode: 5e0fc...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...