Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tegnet et abbonoment på Woman her for en tid siden. Har fått føste blad og regningen. Men de "Lokket" med en premie om men tegnet abbonoment, og den vil jeg gjerne ha. Noen som vet hvor lang tid det tar før de sender ut den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står vel på regningen at du får gaven 3 uker etter at du betaler?

Skrevet

Jeg har dessverre ikke noe svar, bare samme spørsmål. ;)

Jeg har ikke fått bladet engang, og synes det går i overkant tregt..

De lokket med "høstens veske", så det ville jo vært en fordel å fått den før jul! :ler:

Skrevet

De lokket med "høstens veske", så det ville jo vært en fordel å fått den før jul!  :ler:

Hehe, jeg hadde nesten glemt at jeg hadde bestilt abonnement når bladet kom i posten. Høstens veske bør være fin :ler:

Skrevet

Jeg hadde samme "problem" med DetNye. Fikk bladet ganske raskt, men hadde glemt ut hele veska når den plutselig dukket opp i posten..

Veska kommer sikkert snart.

Tror rett og slett jeg også skal vurdere et abonement av Woman. Kjøper det jo uansett...

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Så på regningen nå... "Vi sender premien 5 (!!!!!) uker etter at regningen er betalt... "

Takk for hjelpen ialleflallø, er tydeligvis ikke bare meg som går å venter på høstens veske..

Skrevet

5 uker?? :overrasket:

Merkelig at de opererer med forskjellige frister. Jeg fikk som sagt beskjed om 3 uker. Kanskje de har gått tom for vesker, eller at det er lengre ventetid på de forskjellige veskene. Jeg valgte en brun veske med sommerfugl på.

• 1 måned senere...
Skrevet

Nei altså :frustrert:

Har fortsatt ikke fått vesken jeg. Hadde rent glemt den (men nå så jeg en reklame for Woman på nettavisen). Jeg betalte for abonnementet 3 NOVEMBER.

Æsj, er ikke akkurat fristet til å forbli abonnement nå..tror jeg sier i fra når siste blad kommer.

Skrevet
Nei altså  :frustrert:

Har fortsatt ikke fått vesken jeg. Hadde rent glemt den (men nå så jeg en reklame for Woman på nettavisen). Jeg betalte for abonnementet 3 NOVEMBER.

Æsj, er ikke akkurat fristet til å forbli abonnement nå..tror jeg sier i fra når siste blad kommer.

Jeg synes uansett du skal ringe dem og informere om det! Si at du er skuffet og synes det er dårlig service, så kanskje du får noen blader ekstra (gratis) på abonnementet ditt. Og ikke minst veska!!

Skrevet
Jeg synes uansett du skal ringe dem og informere om det! Si at du er skuffet og synes det er dårlig service, så kanskje du får noen blader ekstra (gratis) på abonnementet ditt. Og ikke minst veska!!

Skrev en superhøflig (men akk så bitchy ;)) mail til dem akkurat. Det er faktisk mer enn 2 måneder siden jeg bestilte abonnementet nå, tok en evighet før første blad kom.

Ekstra irriterende fordi jeg ikke ville kjøpt en slik veske nå... Jaja, det hjalp å klage litt :)

Skrevet
Jeg har dessverre ikke noe svar, bare samme spørsmål.  ;)

De lokket med "høstens veske", så det ville jo vært en fordel å fått den før jul!  :ler:

Har samme problemet med Makeup og Hår. Er vel iallefall 4 mnd siden jeg sendte inn en sms med kodeord om at jeg ville bli abonnent. Har fremdeles hverken sett blad, regning eller premie.

Skrevet

Jeg venter også på mitt Woman-abonnement....ble lovet denne Friis-vesken og gledet meg til å få den og bladet. Men jeg venter og venter. Tror det er 1 - 1 1/2 mnd siden jeg meldte meg som abonnent. Syns det er litt dårlig at det ikke går raskere!

Skrevet
Jeg venter også på mitt Woman-abonnement....ble lovet denne Friis-vesken og gledet meg til å få den og bladet. Men jeg venter og venter. Tror det er 1 - 1 1/2 mnd siden jeg meldte meg som abonnent. Syns det er litt dårlig at det ikke går raskere!

Skriv en klagemail du også :sjarmor: Pass på å nevne at Woman har et dårlig rykte på et kjent nettsted for kvinner (hehe..litt kunstnerisk frihet må en tillate seg).

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg er også ganske så irritert på Woman. Betalte min giro 6 Oktober, hvor det stod at velkomstpresangen skulle ta 3-5uker. Har fortsatt ikke fått den!!! Nå har det snart gått 3 måneder. Syntes det er litt drøyt. Jeg venter og venter på Sex og Singel liv DVD sesong 6... men tror jeg må vente forgjeves. ER utrolig kjipt. Særlig fordi jeg liker bladet så godt. (Sendte en mail til de 24november, hvor de beklaget og sa at de ventet på en leveranse og at jeg skulle få den inn i løpet av to uker) BULLSHIIIIIT... :frustrert:

Gjest GreenSky
Skrevet

Hey! :frustrert:

Jeg har abbonert på Woman i et halvt år, og enda ikke fått velkomstgaven. Husker jeg fikk et brev om at velkomstgaven ville bli forsinket, også hørte jeg ikke noe mer. Hadde faktisk glemt ut hele greia, helt til jeg så denne tråden.

Skrevet

Nå fikk jeg svar om at vesken ble sendt 22. desember..

Jeg kommer til å si opp abonnementet, så får jeg heller smugkjøpe blader i butikken ;) Får uansett bladet ETTER at det kommer i hyllene..

Skrevet

Hei alle woman lesere.

Jeg abbonerer selv på bladet og ble med da jeg så jeg fikk med en fin parfyme (og ikke bare sånn liten flaske. sånn stor str.)

Jeg synes også det tok litt tid å få velkomsgaven og bladet. Jeg ringte bare til kundeservicen deres og fikk snakke med en koselig dame som sa at i det siste så har de fått veldig mange abbonenter så det kunne ta litt tid. Men det er ikke no bøff altså, bare så dere vet det... Den kommer, det gjelder bare å være tålmodig. Bladet er genialt for jenter/damer i de "fleste" aldre. Gled dere!!

Skrevet

Jeg hadde samme problem med Cosmopolitan for ca 6 mnd tilbake, jeg ble lovet en parfyme som velkomstpresang.

Etter en god stund fikk jeg et brev om at parfymen ble forsinket siden de hadde fått veldig mange nye abonnenter. Men parfymen kom til slutt, om enn ca 3 mnd forsinket. At den luktet helt forferdelig og havnet rett i søpla, det er en annen sak...

Skrevet

Når det er populæere velkomstgaver (som Friis-veska), så tar det sikkert litt lenger tid. Men det er lov til å klage. ;)

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på Tara og meldte meg inn for å få to blader til 30 kr og velkomstgave. Bladet var grusomt trist så jeg meldte meg ut igjen, men betalte selvfølgelig regningen. Noen velkomstgave så jeg aldri....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...