AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Jeg har veldig lyst å reise på ferie sammen med et av mine barn. Barnet er voksent, men har ikke jobb for øyeblikket. Jeg har kun 15 000 kr disponibelt, men utenom det har jeg kun penger til nødvendige utgifter. Har tenkt på dette med norwegian å avbetaling. Om jeg kan ta flybillettene på avbetaling for så å betale tilbake senere. Men det er gjerne dumt. Ønsket mitt er å reise en tur til Nice for ca 4 dager. Bare for å komme oss litt bort. Men er det dumt å ta fly på avbetaling? Flyet vil koste ca 6000 til 7000 kr for meg og sønnen. Planen er å reise i neste uke om vi skal reise. Minner er jo livet, men gjerne dumt å fa opp lån for å få minner også. Noen som har råd? Anonymkode: 6654f...9ff
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Ville heller valgt et sted som er både billigere å fly til, billigere og bo og billigere å leve. Feks fly til Gdansk, veldig fin by, så kan du velge å enten bo der eller bo i badebyen Sopot som er like ved. Fine strender, shopping, restauranter. Og ja, det er dumt å betale ferie på avbetaling. Anonymkode: c35b7...3a9 9
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 Enig med personen over - finn et billig sted å dra til, som du kanskje ikke ville vurdert i første omgang. Dere blir sikkert positivt overrasket! Jeg bruker google flights, plotter inn datoer og maxpris og max reiselengde/mellomlandinger, zoomer inn på Europa og koser meg med å se på mulighetene. Anonymkode: afca2...d04 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 Foreslår som de over noe billigere enn Nice ja - og kortere enn 4 dager. Hver dag koster overnatting + middag, og en 2-netterstur vil gi gode minner! hotell og slikt er fort spinndyrt for tiden, har skjedd noe i sommer mange steder Anonymkode: b742a...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 Jeg har reist en god del til Polen, og det har virkelig vært fine ferier. Jeg har og vært i Nice, og synes det er like fint i Polen. Sopot er nydelig på denne tiden av året. Se på Ryanair de har mye billige billetter. Anonymkode: 49491...d69 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 Jeg dro til Kreta med voksen sønn og betalte 13.000 med alt. Flyreise og hotell med frokost, og bagasje, transferbuss, setereservasjon og reiseforsikring. Var ganske billig å spise ute der, men vi brukte jo noe penger på mat mens vi var der. Mat må man jo ha hjemme også da. Dette var i juni før skolen sluttet, men prisene er høyere nå. Anonymkode: 6004b...d9d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #7 Skrevet 29. juni 2022 Finn en restplass og gjerne en hvor avreise er om kort tid. I Hellas kan du spise billig om du ønsker. Er det en leilighet så kan dere ordne måltidet der. Ellers så hadde jeg lett etter billige flybilletter, f.eks. til Øst-Europa. Dere kan fint reise med håndbagasje i 4/7 dager. Anonymkode: 10da7...187
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #8 Skrevet 29. juni 2022 Om dere kan vente til etter skolestart så er det mye billigere! Eller kan reise på veldig kort varsel. Se på sider som feks ticket.no Anonymkode: ec70a...9e1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #9 Skrevet 30. juni 2022 Polen for alle pengene! Gdansk absolutt ❤️ Du får så mye for pengene der, og du har både by og strand. Anonymkode: b64e7...53e
Fame Skrevet 30. juni 2022 #10 Skrevet 30. juni 2022 Reiser til Praha om noen uker. Fly og 5 stjerners hotell til 10 000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå