Gå til innhold

Økonomisk støtte fra bv, noen som har fått det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er inni bv pga besøkshjem, er alene med barna og har ganske dårlig råd. 
lurer på hva de kan hjelpe til med økonomisk, for når jeg tenker fremover så vil jeg ikke ha råd til ferie, fritidsaktiviteter når de begynner på skolen, og kjenner dette gjør ganske vondt i mamma hjertet å ha så dårlig råd. 

jeg ønsker jo at de skal få oppleve noe. Denne sommeren er alt fullt, og det er svindyrt. Bare overnatting koster mye. . :( 

Anonymkode: 636c9...0d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan de :). 

Anonymkode: c3e4c...630

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke INNE i barnevernet. Du har barn som er i barnevernssystemet.

Anonymkode: cbf7a...355

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ting du kan snakke med barnevernet om ja. Det handler om det beste for barna :) Spør de om det finnes noe du kan søke på, eller om saksbehandler kan vurdere tilskudd til barnehage, og noe fritidsaktiviteter. De kan også lette daglig økonomisk belastning som feks. barnehage i en periode som nevnt. 

Anonymkode: d8738...3d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dette er ting du kan snakke med barnevernet om ja. Det handler om det beste for barna :) Spør de om det finnes noe du kan søke på, eller om saksbehandler kan vurdere tilskudd til barnehage, og noe fritidsaktiviteter. De kan også lette daglig økonomisk belastning som feks. barnehage i en periode som nevnt. 

Anonymkode: d8738...3d2

Oki, ja jeg får snakke litt med de om det. 😊 

vet du om det er noe satser de går etter for at man skal få innvilget støtte til fritidsaktiviteter, bhg, ferie feks ? 

Anonymkode: 636c9...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...