Gå til innhold

Når moren min var gravid med meg røyka hun 15 sigaretter om dagen, sliter med pusten idag, sammenheng?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her om dagen var jeg hjemom hos foreldrene mine for å hjelpe dem med å rydde ut av loftet siden de skal pusse opp. Da kom jeg over en mor-barn perm og et slags percentilskjema hvor det stod blant annet termin og at hun røyket opp i mot 15 sigaretter om dagen.

Jeg har slitt med astma gjennom hele oppveksten og sliter fortsatt med pusten den dag idag. Kan dette ha sammenheng?🤔Har aldri røyket selv.  Jeg er født på 90 tallet så mulig de på den tiden ikke var så redde for å ta seg en sigg mens de var gravide😑👎🏻 

Anonymkode: 19a24...e0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ha sammenheng ja. 

Anonymkode: 34c10...26b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har "slitt med pusten" hele livet har du vel en diagnose? 

Anonymkode: 8cad7...0c2

Skrevet

Mamma pumpa som faan når hun gikk med med meg og søskene mine. Ingen skade skjedd med oss. Røyka inne og i bilen. Dette var på 80-90 tallet. 

• Liker 1
Skrevet

Njaa, jeg har aldri røyka og har to barn med astma, min tante røyka hele svangerskapet med alle og mine søskenbarn er friske som bare det.. Så nei, det trenger ikke være en sammenheng, men enig med AB over at det er litt merkelig at du har slitt hele livet og ikke tenkt over hva det kan være før nå når du fant dette? Hvordan har det seg? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er lat og i dårlig form i tillegg?

Anonymkode: 55ca7...a38

AnonymBruker
Skrevet

Og i tråd med dagens snøfnugg ønsker du å skylde på alle andre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er lat og i dårlig form i tillegg?

Hvor får det i fra?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...