Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å lese, nå for tiden har jeg to favoritter:

Arvesynd ( snufs..den er jo slutt)

Havets datter

Andre jeg leser er:

Villa morgenstjerne

Inga Svartdal (veldig bra)

Leser også Isfolket men har hatt en laaaang pause nå, har gått litt lei, driver på bok 41.

Har du en bokserie du er avhengig av?

Forslag til andre bra serier man burde lese?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var avhengig av Wheel of Time, men den ble nesten for intrikat etterhvert. Ble bare mer og mer konflikter, intriger og hemmeligheter. Har også begynt å mislike hovedpersonen intenst.

Nå leser jeg bare de nye bøkene på trass :ler:

Skrevet

Ingen serie på samme måte som Isfolket o.l., men jeg må ha alle Discworld-bøkene (Terry Pratchett).

Skrevet

Harry Potter - men bøkene kommer så sjelden og serien er snart slutt. Sukk......

Skrevet

Discworld her også. Og jeg har ennå ikke lest ut alle som hittil er utgitt, og det er så deilig å vite at det ennå er mye igjen!! :)

Skrevet

Jeg har lest sagaen om isfolket 3 ganger (jepp 47 bøker x 3) :sjenert: (Pluss at jeg har lest enkelte av bøkene noen ekstra ganger)

Har lest Heksemesteren, De svarte ridderne, Lysets Rike, Raija og Livets Døtre også. Men Isfolket er nok den eneste jeg har vært avhengig av...

Nå begynner det forresten å bli noen år siden sist, så kanskje det er på tide med et hyggelig gjensyn :)

Skrevet

Jeg var helt avgengig av kongsdøtrene av Frid Ingulstad. Synd det kun finnes 14 bøker i serien.

Skrevet

Jeg ble hektet på Isfolket da jeg var ca 11 år, men kom ikke lenger enn halvveis i bok ti før mamma kastet hele serien. :ler: Hun ble passe irritert over at jeg ikke gjorde noe som helst annet enn å lese.

Nå er det Harry Potter som gjelder. (Det er vel egentlig også den eneste serien jeg leser...)

Skrevet

Var hekta på Isfolket ja... På ungdomsskolen..

Gjest Dagoberta ii
Skrevet

Jeg var også hekta på Sagaen om Isfolket, det er den eneste serien som har fått meg så hekta. Nå leser jeg Stephen Kings 'The Dark Tower', den er ganske god, men jeg klarer å legge den fra meg etter å ha lest et par sider av den på senga om kveldene, den er ikke så spennende at jeg blir liggende og lese hele natta ;)

Gjest Sesselja
Skrevet

Hva er det som fenger ved seriene? Hva får dere til å lese bok etter bok, eller som Mummitrollet, lese serien flere ganger?

Skrevet
Hva er det som fenger ved seriene? Hva får dere til å lese bok etter bok, eller som Mummitrollet, lese serien flere ganger?

Man blir jo hekta.. akkurat som man tar en bit sjokolade og må spise hele! :ler:

Skrevet

Eg lese mykje.

Lika alle på forskjellig måte.

Havets datter, Hannah, Arvesynd (har mange bøker igjen-heldigvis;)) Storgårdsfolk og Inga Svartdal.

Einaste eg syns er litt kjedelig er Storgårdsfolk- men sidan eg har lånt den med ei veninne trur eg eg skal lese den ut.

Hannah er kankje litt langdrøyd til tider.

Syns det er topp underholding.

Veldig greit at eg låner alle bøkene med svigermor ;)

Skrevet

Harry Potter :hjerte: (snart premiere og full utrustning!)

Skrevet

Isfolket her også, lest den minst 10 ganger. Leser dem litt sporadisk fortsatt, men de har mistet litt av sjarmen fra ungdomsskolen. Jeg var veldig fasinert av hekser, tollmenn og magi da, er det vel litt fortsatt, men synes sexscenene og alle forholdene er ganske patetiske nå som jeg er snart 30 og vet hva det går ut på ;-) Magibehovet blir nå dekket av Harry Potter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...