Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 Det har skjedd meg flere ganger at tekstmeldinger jeg sender ikke kommer frem før feks flere timer seinere, neste dag eller plutselig noen uker seinere - evt ikke kmomer fram. På samme måte har det hendt at jeg MOTTAR meldinger lenge etter at de er sendt. Dessuten har jeg oppdaget at når telefonen oppdaterer meldinger (for å få inn en hel, lang melding, ofte når meldingsminnet har blitt fullt, men ellers også), hender det stadig vekk at jeg i samme slengen får gamle meldinger fra samme avsender på nytt. Er dette helt vanlig, eller? Og betaler man for slike meldinger som ikke kommer fram, eller som blir sendt to-tre ganger av operatøren eller hvem det måtte være..? (har chessabonnement og en telefon av ny modell. Meldingene er sendt på forskjellige tidspunkt og det er ingenting som skulle tilsi at nettet er overbelastet eller at det ikke er dekning)
Gjest happyending Skrevet 15. november 2005 #2 Skrevet 15. november 2005 Dette er visst et vanlig problem etter hva jeg har skjønt hos chess.. Det du kan prøve å gjøre er å gå til en butikk for å få oppgradert softwaren i telefonen din.. Det kan også hjelpe å slå av telefonen, ta ut batteriet i ca 30 sek og sette det inn igjen.. Hvis ikke det hjelper, så er det fint lite du kan gjøre...
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 Takk for svar. Er det et vanlig problem hos andre operatører enn chess også? Mobilen er ny i høst, så vet ikke om det hjelper å oppgradere software. men det kan kanskje være verdt et forsøk. Ganske irriterende når avtaler og sånn går i vasken pga dette. Men jeg får lære meg å ringe i stedet...
Gjest Purple Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 Jeg opplever av og til at gamle meldinger kommer inn på nytt. Det kan være gamle meldinger jeg har slettet eller gamle meldinger som ligger på telefonen min. Jeg har Telenor.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #5 Skrevet 16. november 2005 Har hatt Chess i mange år, men det der har jeg aldri opplevd. Har hatt både gammel og ny mobil i løpet av den tiden, flere ulike faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå