AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Sliter med tørre og ekstremt røde øyne under behandlingen, har ofte røde øyne til vanlig også før jeg begynte på kuren. Hva er de beste øyedråpene man kan bruke mot tørre og irriterte øyne? Våkner av og til om natten av at det ikke er fukt igjen, spesielt på det ene øyet.. Ser nesten rusa ut til tider, noe jeg ønsker å unngå. Anonymkode: 33ba4...c02
Crescedo Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Simplex øyesalve! En god dose om kvelden før du legger deg. Det er klissete og ekkelt, men det holder hele natta. Om dagen brukte jeg øyedråper og prøvde å dryppe jevnt og før jeg ble tørr. Jeg kjente ikke forskjell på de ulike typene. Men salve om natta gjorde hele forskjellen, prøv det!
Diskusjon69 Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Sliter med tørre og ekstremt røde øyne under behandlingen, har ofte røde øyne til vanlig også før jeg begynte på kuren. Hva er de beste øyedråpene man kan bruke mot tørre og irriterte øyne? Våkner av og til om natten av at det ikke er fukt igjen, spesielt på det ene øyet.. Ser nesten rusa ut til tider, noe jeg ønsker å unngå. Anonymkode: 33ba4...c02 Jeg bruker Thealoz Duo, synes de virker fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå