AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Fikk billetter i dag til Afrika av typen. Han lever ganske enkelt og har ikke så mye ting. Har en tendens til å ha på klær litt lenger enn de burde ect 😅 Han gjør ikke dette pga miljø, bare latskap Billettene inkluderer bare håndbaggasje på den minste størrelsen (20x30). Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få tatt med alt jeg trenger til en ferie i Afrika på 3 uker… er jeg for kravstor? Tenkte kanskje vi kunne legge til en baggasje, men jeg har rett og slett ikke råd 😰 Hva skal jeg gjøre?? Han sier det bare går fint. Men det går ikke fint 😫 Anonymkode: 15086...681
AnonymN6 Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk billetter i dag til Afrika av typen. Han lever ganske enkelt og har ikke så mye ting. Har en tendens til å ha på klær litt lenger enn de burde ect 😅 Han gjør ikke dette pga miljø, bare latskap Billettene inkluderer bare håndbaggasje på den minste størrelsen (20x30). Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få tatt med alt jeg trenger til en ferie i Afrika på 3 uker… er jeg for kravstor? Tenkte kanskje vi kunne legge til en baggasje, men jeg har rett og slett ikke råd 😰 Hva skal jeg gjøre?? Han sier det bare går fint. Men det går ikke fint 😫 Anonymkode: 15086...681 Du har lov å ha en veske/ryggsekk i tillegg til den vanlige håndbagasjen. Jeg vil råde deg til å bruke en stor ryggsekk med god plass (både til deg og partneren), og pakke så mye som du klarer i ryggsekkene. I tillegg se på YouTube-videoer om hvordan du bør brette klærne i kofferten for å få mest mulig plass, slik at du kan pakke så mye som mulig. Ta på deg alt av tyngre ting, flere lag med klær osv (slik sparer du også plass), de kan ikke si noe på det du velger å gå med;) Pakk gjerne andre ting som du ikke får plass til i hans koffert, for han har sikker litt mer plass igjen;) Og resten kan du vel kjøpe der nede? Så pakk det viktigste, og la alt annet som du vet du kan kjøpe der nede være igjen:) «tenk smart» Håper det hjalp;)
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fikk billetter i dag til Afrika av typen. Han lever ganske enkelt og har ikke så mye ting. Har en tendens til å ha på klær litt lenger enn de burde ect 😅 Han gjør ikke dette pga miljø, bare latskap Billettene inkluderer bare håndbaggasje på den minste størrelsen (20x30). Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få tatt med alt jeg trenger til en ferie i Afrika på 3 uker… er jeg for kravstor? Tenkte kanskje vi kunne legge til en baggasje, men jeg har rett og slett ikke råd 😰 Hva skal jeg gjøre?? Han sier det bare går fint. Men det går ikke fint 😫 Anonymkode: 15086...681 Ville fortalt han at, her sparer du på krona, men øser ut tusenlapper. Jeg blir ikke med 3 uker på ferie med bare tannbørsten i baggasje. Får vel ikke plass til stort mer i en liten håndbagasjen. En annen ting, har du råd til å bli med en slik fyr på ferie. Du må sikkert betale all mat og drikke selv. Pluss overnatting mm. Samt alt du må kjøpe underveis og kaste før dere drar hjem, da du ikke har plass til baggasje på flyet. Anonymkode: 402a7...bb6 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 AnonymN6 skrev (8 timer siden): Du har lov å ha en veske/ryggsekk i tillegg til den vanlige håndbagasjen. Jeg vil råde deg til å bruke en stor ryggsekk med god plass (både til deg og partneren), og pakke så mye som du klarer i ryggsekkene. I tillegg se på YouTube-videoer om hvordan du bør brette klærne i kofferten for å få mest mulig plass, slik at du kan pakke så mye som mulig. Ta på deg alt av tyngre ting, flere lag med klær osv (slik sparer du også plass), de kan ikke si noe på det du velger å gå med;) Pakk gjerne andre ting som du ikke får plass til i hans koffert, for han har sikker litt mer plass igjen;) Og resten kan du vel kjøpe der nede? Så pakk det viktigste, og la alt annet som du vet du kan kjøpe der nede være igjen:) «tenk smart» Håper det hjalp;) Nei, man har jo ikke lov å ha med ekstra håndbagasje når man har kjøpt billetter med den minste håndbagasjen. Altså kun en liten sekk/veske som går under sete. Ingen av de har billett med mulighet til koffert, så forslaget ditt funker jo ikke. Men det koster vel bare noen hundrelapper for å sjekke inn en koffert, så skjønner ikke helt hvorfor TS ikke har råd til det men har råd til å bli med til Afrika. Anonymkode: b2ac9...d16 6
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Skrevet 29. juni 2022 For en tufs. Overraskelsesturer er kun en glede om de ordnes av en OMTENKSOM person som faktisk ser for seg hva mottaker har av ønsker og behov. Anonymkode: b9a7f...325
Cuntzilla Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 Hva koster det med en koffert da, et par hundre? Hvis du ikke har råd til det, så lurer jeg på hva dere gjør med mat og hotell og sånt i Afrika... dere har jo ikke råd til å reise. 11
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #7 Skrevet 29. juni 2022 Vet dere hvor dyrt Afrika er for turister? Hvis turen starter med at dere ikke har råd til håndbagasje så hadde jeg ikke dratt, og det TRE UKER....... Anonymkode: 06de7...1c5 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #8 Skrevet 29. juni 2022 Afrika er kjempedyrt. Alt koster penger feks ta bilder med elefanter løver osv. Anonymkode: 01483...e09 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #9 Skrevet 29. juni 2022 Se på hva det koster med en ekstra håndbaggasje, ikke en innsjekket koffert. Det er billigere og tryggere, det er så mange som mister baggasjen for tiden. Den største typen håndbaggasje får du med nok i. (Strengt tatt syns jeg han burde betale det også hvis han vil spandere tur.) Anonymkode: e2204...90c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå