Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal videre med fyren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, kom ut av et langvarig forhold for over 1 år siden. Har enda ikke glemt eksem min og tenker litt på han noen ganger. Men nå har jeg fwb som vi har kjent hverandre nå i ca 4 måneder. Vi henger mye med vennene hans, drar ut sammen på sosiale arrangementer, men nå skal vi plutselig reise til London sammen jeg og fwb. Vi pleier å elske å kose sammen, holde hender og av og til pleier jeg å være 1 uke hos han. Jeg føler ting har begynt å bli veldig forvirrende for min del.

Vi pleier å spise ute noen ganger nå med hans venner på restauranter og vi liker å holde hender ute og både hjemme. Han er en herlig fyr, men jeg begynner å bli forvirret over hele situasjonen mellom oss nå synes jeg. 

Jeg har ikke fortalt noen av vennene mine om han eller at vi skal reise sammen. Har egentlig holdt min fwb skjult. 

Vet ikke om dette har gått for langt eller om dette er vanlig mellom en fwb? 

Anonymkode: fce04...4f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du at du hadde følt om du hadde fortalt om han til dine venner? I den følelsen der, tror jeg svarene dine ligger 😜

Anonymkode: 8cd31...e54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei har hatt en fwb aldri vært i nærheten av dette. Enten har han følelser for deg eller så er det hans måte å være fwb på. Eller han anser dere som par.

Du bør prate med han ellers er du snart i ett forhold du kanskje ikke ønsker og da blir det vanskeligere for dere begge.

ps som jeg har håpet at min fwb hadde blitt sånn da skulle ha vært lykkeligste personen i verden. Desverre er det bare trasig så prøver å fade han ut sakte men sikkert. Han vet hva jeg føler. Jeg betyr ingenting for han.

Anonymkode: 032a8...05b

Skrevet

Jeg hadde det sånn med min fwb, og det ble aldri noe mer seriøst mellom oss. Men dette var nok for at vi visste at vi var på litt ulike steder og ikke ville det samme med livet.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, opplevd det. Han liker sex og ditt selskap, men liker deg ikke så godt at han vil forplikte seg. Han er ikke redd for å miste deg. 

Anonymkode: 4c14a...f8a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 1.41):

Hei, kom ut av et langvarig forhold for over 1 år siden. Har enda ikke glemt eksem min og tenker litt på han noen ganger. Men nå har jeg fwb som vi har kjent hverandre nå i ca 4 måneder. Vi henger mye med vennene hans, drar ut sammen på sosiale arrangementer, men nå skal vi plutselig reise til London sammen jeg og fwb. Vi pleier å elske å kose sammen, holde hender og av og til pleier jeg å være 1 uke hos han. Jeg føler ting har begynt å bli veldig forvirrende for min del.

Vi pleier å spise ute noen ganger nå med hans venner på restauranter og vi liker å holde hender ute og både hjemme. Han er en herlig fyr, men jeg begynner å bli forvirret over hele situasjonen mellom oss nå synes jeg. 

Jeg har ikke fortalt noen av vennene mine om han eller at vi skal reise sammen. Har egentlig holdt min fwb skjult. 

Vet ikke om dette har gått for langt eller om dette er vanlig mellom en fwb? 

Anonymkode: fce04...4f4

Alder ?

Anonymkode: e3664...0c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...