Gå til innhold

Forslag til til rar kropp etter fødsel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo! Jeg har gått ned fødselsvekta, og er nå slank alle andre steder enn på magen fra navlen og ned. Der har jeg 5-6 cm mellom magemusklene, og magen buler dermed skikkelig. I stramme klær ser jeg gravid ut, såpass langt på vei at jeg har fått gratulasjoner. Hvordan i alle dager kler jeg denne rare kroppen? Jeg ønsker ikke å bli spurt om svangerskap mer. Ikke fordi det plager meg sånn sett, men den som spør blir så veldig flau og så må jeg gjennom hele regla med keisersnitt, delte muskler, under trening før ev. henvisning til operasjon osv osv. Jeg ønsker ikke å snakke om helse med andre, og særlig ikke fremmede.

Så jeg setter stor pris på hjelp. Før jeg fikk kula, likte jeg å bruke høye bukser og løse topper oppi for å markere midjen. Nå får jeg ikke lukket bukser, og skulle jeg lagt toppen oppi buksa fremheves bare magen. Jeg er smal rundt midjen, så det er fint med noe innsving, men ikke så stramt at magen fremheves. Årh, dette synes jeg er skikkelig vanskelig. 

Anonymkode: 0915e...5ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg har samme problem, og går mye med klær som er stramt ned til livet, og løst videre nedover. Feks et løst skjørt med en stram overdel oppi. Eller kjoler med A-fasong (tror det heter det, er fasong ala denne: https://www.zalando.no/anna-field-kjole-black-an621c1lv-q13.html, eller helst enda mer markert i livet) 

Bukser syns jeg er vanskelig, det fremhever liksom magen så veldig. Så der blir det ofte bare en stor t-skjorte og en formsydd jakke til (blazer). 

Anonymkode: 7c8c5...c67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for konkret tips til kjole, det skal jeg sjekke ut. Jeg har bare stramme skjørt, så skal helt klart sjekke ut løse skjørt! Jeg har aldri gått med den typen kjoler, så det har ikke falt meg inn at sånne kjoler kan funke bra. 

AnonymBruker
Skrevet

ALLE skjørt og kjoler som strammes i midjen og et løsere nedover, og jeans og tunika. 

Venninnen min var 9 måneder på vei med gigamage, hun tok på mammajeans og en tunika over så kunne man faktisk ikke se magen. 

Anonymkode: cbc45...54e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

ALLE skjørt og kjoler som strammes i midjen og et løsere nedover, og jeans og tunika. 

Venninnen min var 9 måneder på vei med gigamage, hun tok på mammajeans og en tunika over så kunne man faktisk ikke se magen. 

Anonymkode: cbc45...54e

Åh, takk for tips, men hvis jeg går med tunika ser jeg prikk lik ut som mamma. Det ønsker jeg ikke. Hehe. Men skal helt klart sjekke ut kjoler som er løse fra midjen. Finnes det annet å søke på enn A-skjørt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...