AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Har en sexy thailandsk leieboer som trenger hjelp til forskjellige ting innimellom. Det kan være alt fra tette sluker, til skifte av batteri i brannalarmer, henge opp bilder osv. Jeg føler det er en seksuell spenning mellom oss når jeg er der, er det mulig det bare er noe jeg føler eller er det mest sannsynlig det går begge veier. En gang spurte hun om jeg kunne hjelpe henne med tett sluk i dusj, det var da sluken i gulvet, vanskelig å komme til.Hun var ikke hjemme men sa jeg skulle bare gå inn likevel, på badet hang trusene hennes til tørk, det var også brukte truser i skittentøyet, lå helt øverst og vrengt slik at skrittet på trusen lå rett i synet. Trusene var fulle av utflod og jeg endte med å slikke dem rene mens jeg satt og runket på toalettet, den ene trusa sprutet jeg full av sæd, alt dette gjorde jeg etter sluk var renset, etter jeg hadde tømt meg, pakket jeg trusene ned i skittentøyet igjen. Hun kom hjem rett etterpå og jeg er redd hun har lagt merke til dette. Hva kan jeg gjøre for å finne ut om hun vet hva jeg har gjort. Er så flau. Anonymkode: 4e85b...240 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har en sexy thailandsk leieboer som trenger hjelp til forskjellige ting innimellom. Det kan være alt fra tette sluker, til skifte av batteri i brannalarmer, henge opp bilder osv. Jeg føler det er en seksuell spenning mellom oss når jeg er der, er det mulig det bare er noe jeg føler eller er det mest sannsynlig det går begge veier. En gang spurte hun om jeg kunne hjelpe henne med tett sluk i dusj, det var da sluken i gulvet, vanskelig å komme til.Hun var ikke hjemme men sa jeg skulle bare gå inn likevel, på badet hang trusene hennes til tørk, det var også brukte truser i skittentøyet, lå helt øverst og vrengt slik at skrittet på trusen lå rett i synet. Trusene var fulle av utflod og jeg endte med å slikke dem rene mens jeg satt og runket på toalettet, den ene trusa sprutet jeg full av sæd, alt dette gjorde jeg etter sluk var renset, etter jeg hadde tømt meg, pakket jeg trusene ned i skittentøyet igjen. Hun kom hjem rett etterpå og jeg er redd hun har lagt merke til dette. Hva kan jeg gjøre for å finne ut om hun vet hva jeg har gjort. Er så flau. Anonymkode: 4e85b...240 Du bør ta kontakt med fastlegen for videre henvisning. Anonymkode: 85e75...ccc 13 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du bør ta kontakt med fastlegen for videre henvisning. Anonymkode: 85e75...ccc Typisk KG svar. Om du skal bare komme med slike tullesvar burde du kanskje bruke fritiden din på noe mer nyttig? Til TS: bare overse det første svaret. Om du vil fantasere om leieboeren din har du fullt lov til det. Bare ikke tråkk over grensen om hun ikke vil ha kontakt med deg. Anonymkode: ad8a3...b47 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 Tenker bare på om hun tok på seg trusa og spermen din fant veien inn i vaginaen hennes. Måtte jo vært toppen av karma dersom hun ble gravid. Anonymkode: 56b36...710
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en sexy thailandsk leieboer som trenger hjelp til forskjellige ting innimellom. Det kan være alt fra tette sluker, til skifte av batteri i brannalarmer, henge opp bilder osv. Jeg føler det er en seksuell spenning mellom oss når jeg er der, er det mulig det bare er noe jeg føler eller er det mest sannsynlig det går begge veier. En gang spurte hun om jeg kunne hjelpe henne med tett sluk i dusj, det var da sluken i gulvet, vanskelig å komme til.Hun var ikke hjemme men sa jeg skulle bare gå inn likevel, på badet hang trusene hennes til tørk, det var også brukte truser i skittentøyet, lå helt øverst og vrengt slik at skrittet på trusen lå rett i synet. Trusene var fulle av utflod og jeg endte med å slikke dem rene mens jeg satt og runket på toalettet, den ene trusa sprutet jeg full av sæd, alt dette gjorde jeg etter sluk var renset, etter jeg hadde tømt meg, pakket jeg trusene ned i skittentøyet igjen. Hun kom hjem rett etterpå og jeg er redd hun har lagt merke til dette. Hva kan jeg gjøre for å finne ut om hun vet hva jeg har gjort. Er så flau. Anonymkode: 4e85b...240 ok, så dette klarer du ikke finne ut av på egenhånd? Anonymkode: 03f3c...476
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Smakte trusa godt? Anonymkode: fb2bf...dfa
Voksentoslopar Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en sexy thailandsk leieboer som trenger hjelp til forskjellige ting innimellom. Det kan være alt fra tette sluker, til skifte av batteri i brannalarmer, henge opp bilder osv. Trusene var fulle av utflod og jeg endte med å slikke dem rene mens jeg satt og runket på toalettet, den ene trusa sprutet jeg full av sæd, alt dette gjorde jeg etter sluk var renset, etter jeg hadde tømt meg, pakket jeg trusene ned i skittentøyet igjen. Hun kom hjem rett etterpå og jeg er redd hun har lagt merke til dette. Hva kan jeg gjøre for å finne ut om hun vet hva jeg har gjort. Er så flau. Anonymkode: 4e85b...240 Oppsøk hjelp, for faen. Hilsen M45. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #9 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Smakte trusa godt? Anonymkode: fb2bf...dfa Ja, den smakte himmelsk 😍 Anonymkode: 4e85b...240
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #10 Skrevet 29. juni 2022 Voksentoslopar skrev (1 time siden): Oppsøk hjelp, for faen. Hilsen M45. Hvorfor ? Anonymkode: 4e85b...240
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #11 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du bør ta kontakt med fastlegen for videre henvisning. Anonymkode: 85e75...ccc Hvorfor det ? Anonymkode: 4e85b...240
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #12 Skrevet 29. juni 2022 Fantaser så mye du vil, men ikke ta på leietakerens personlige eiendeler, og hold buksene på i leiligheten hennes Dra heller til Thailand liksom Anonymkode: a86b3...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #13 Skrevet 29. juni 2022 Disgusting. Søk hjelp. Anonymkode: 893a1...764 2
TinaChristina Skrevet 29. juni 2022 #14 Skrevet 29. juni 2022 Jeg trodde på deg helt til dette med trusene. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #15 Skrevet 29. juni 2022 mmmm høres sexy ut ts, kan du fortelle mer? 🤩 K22 Anonymkode: 78c50...575
Frank Franke Skrevet 29. juni 2022 #16 Skrevet 29. juni 2022 Kan være at du fantaserer, og at det kun er deg som har lyst på henne, og ikke motsatt. Du må jo kunne ta et initiativ da! Inviter på en kaffe feks, og ta det derfra. Hun har jo bare bedt deg om å fikse ting du som utleier må gjøre…bortsett fra å henge opp bilde da! 😀 Dere er single begge to eller?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #17 Skrevet 29. juni 2022 TinaChristina skrev (10 timer siden): Jeg trodde på deg helt til dette med trusene. Alt er sant dessverre, visste ikke at jeg hadde dette i meg, skammer meg litt kan du si 😳 Anonymkode: 4e85b...240
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #18 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): mmmm høres sexy ut ts, kan du fortelle mer? 🤩 K22 Anonymkode: 78c50...575 Hva vil du vite ? Anonymkode: 4e85b...240
Klown Skrevet 29. juni 2022 #19 Skrevet 29. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har en sexy thailandsk leieboer som trenger hjelp til forskjellige ting innimellom. Det kan være alt fra tette sluker, til skifte av batteri i brannalarmer, henge opp bilder osv. Jeg føler det er en seksuell spenning mellom oss når jeg er der, er det mulig det bare er noe jeg føler eller er det mest sannsynlig det går begge veier. En gang spurte hun om jeg kunne hjelpe henne med tett sluk i dusj, det var da sluken i gulvet, vanskelig å komme til.Hun var ikke hjemme men sa jeg skulle bare gå inn likevel, på badet hang trusene hennes til tørk, det var også brukte truser i skittentøyet, lå helt øverst og vrengt slik at skrittet på trusen lå rett i synet. Trusene var fulle av utflod og jeg endte med å slikke dem rene mens jeg satt og runket på toalettet, den ene trusa sprutet jeg full av sæd, alt dette gjorde jeg etter sluk var renset, etter jeg hadde tømt meg, pakket jeg trusene ned i skittentøyet igjen. Hun kom hjem rett etterpå og jeg er redd hun har lagt merke til dette. Hva kan jeg gjøre for å finne ut om hun vet hva jeg har gjort. Er så flau. Anonymkode: 4e85b...240 Håper ikke det var kvinnens ladyboy-bror sine truser med sperm fra en annen mann 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #20 Skrevet 29. juni 2022 Hun merket det sikkert ikke. Be henne på en kaffe, da vel. Se om det er noe kjemi mellom dere. Lykke til😊 Anonymkode: 675ba...63a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå