AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Har fått vite at jeg og samboeren min burde søke ivf fordi jeg ikke kan få barn naturlig. Vi tenker å søke offentlig først, men blir nervøs for hele prosessen og om vi kommer til å få avslag. Jeg er 30 og samboeren min er 36. Han har en sønn fra tidligere som bor hos oss 70 prosent. Jeg er pr dags dato sykepleierstudent, men hadde alkoholproblemer fra jeg var 19-23 og jobbet i utelivsbransjen. Dette førte til at jeg var flere ganger på sykehus, avrusing og behandling. Det går helt fint med meg i dag men er veldig nervøs for at dette kan gjøre at jeg er «ikke egnet». Vet noen hvor omfattende de sjekker den type historikk? Anonymkode: ddcb8...949
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Tror bare man sjekker vandelsattest? Anonymkode: a6148...2e0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har fått vite at jeg og samboeren min burde søke ivf fordi jeg ikke kan få barn naturlig. Vi tenker å søke offentlig først, men blir nervøs for hele prosessen og om vi kommer til å få avslag. Jeg er 30 og samboeren min er 36. Han har en sønn fra tidligere som bor hos oss 70 prosent. Jeg er pr dags dato sykepleierstudent, men hadde alkoholproblemer fra jeg var 19-23 og jobbet i utelivsbransjen. Dette førte til at jeg var flere ganger på sykehus, avrusing og behandling. Det går helt fint med meg i dag men er veldig nervøs for at dette kan gjøre at jeg er «ikke egnet». Vet noen hvor omfattende de sjekker den type historikk? Anonymkode: ddcb8...949 Er det du som har spurt tidligere? Jeg ble spurt i skjema om alkohol/rusmiddelbruk. Om de spurte om tidligere husker jeg ikke. Anonymkode: bd951...eaa
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 Ts her. Har aldri sk AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det du som har spurt tidligere? Jeg ble spurt i skjema om alkohol/rusmiddelbruk. Om de spurte om tidligere husker jeg ikke. Anonymkode: bd951...eaa Har aldri spurt her før, fikk vite det for litt under 2 uker siden. Fikk godkjent den omsorgsattesten fra Politet i går hvertfall 😊 Anonymkode: ddcb8...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå