Gå til innhold

Jeg føler at datinglivet mitt er rigget. Flere som føler det samme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At jeg har det kjipt og ønsker å gi opp det å møte en dame.  Er like før jeg sletter appen. Så matcher jeg meg med interessante damer. Drar på hyggelige dater med damer. Det er i ferd med å bli hyggelig og deretter blir jeg dumpet.

Jeg bestemmer meg for å ta en pause. Skal akkurat til å slette appen, så får jeg kontakt med en ny dame. Jeg får et lite håp. Kanskje jeg kan få til en date? 

Og sirkelen er igang igjen. 

Anonymkode: 6af3c...0cc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er et brutalt marked. Du får sikte litt lavere 😉

Anonymkode: d224a...f6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slik har jeg det med menn også😅

Anonymkode: 416f7...115

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

At jeg har det kjipt og ønsker å gi opp det å møte en dame.  Er like før jeg sletter appen. Så matcher jeg meg med interessante damer. Drar på hyggelige dater med damer. Det er i ferd med å bli hyggelig og deretter blir jeg dumpet.

Jeg bestemmer meg for å ta en pause. Skal akkurat til å slette appen, så får jeg kontakt med en ny dame. Jeg får et lite håp. Kanskje jeg kan få til en date? 

Og sirkelen er igang igjen. 

Anonymkode: 6af3c...0cc

For pokker da! Du kan da ikke gi opp fordi du ikke har truffet den rette. For det er akkurat dette det handler om, finne noen som virker som den rette og date, så ta det derfra. Du må bare være forberedt på at det kan ta mange dates før du treffer den rette. Nå har ikke jeg mange forhold bak meg, men noen få. De gangene jeg har datet har jeg datet i alle fall 5 damer før jeg traff den "rette". Så må du selv styre hvor listen skal ligge!  Finn noen som klaffer med dine interesser og verdier og som treffer noenlunde på ditt nivå attraktivmessig. For jo du vet innerst inne hvor den grensen ligger. Bommer du der har du tapt på alt som heter dating angående noe varig noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...