Gå til innhold

Menn som leier horer, hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

Du vet svaret på dette spørsmålet. For alle er det ikke så enkelt. 

Anonymkode: 98c33...ff2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

Så utrolig naiv du er.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt halvparten har allerede en hjemme, så det kan bli litt awkward😬

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

Menn må ha et veldig bra utseende for å kunne gjøre slik 😅

Anonymkode: 76d2d...652

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeez!

Det er som å se en fattig afrikaner på randen av sultedøden og si "hvorfor skaffer han seg ikke bare en jobb".

Anonymkode: e585e...d0c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

Du vet vel selv hvor høye krav kvinner har til utseende. 

Anonymkode: 825c0...547

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

Skal la deg svare på det selv jeg.... skal vi ligge?

Anonymkode: f47af...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi livet er for kort, og noen ganger er det enkleste det beste. Det er forøvrig en myte at menn som kjøper sex stort sett er menn som ikke har sex på andre måter. Å kjøpe sex kan oppleves som en stor fallitterklæring for en som ellers ikke har sex, ikke så mye for en som også har sex ellers. Som regel handler det om at en vil ha noe dønn ukomplisert, med helt klare rammer og avtaler, eller at en er ute etter noe spesifikt. 

Anonymkode: 03a96...7b6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og bra for mange, husk at det finnes horer som liker det de gjør også. Helt vanlige kvinner.

Men det fleste som kjøper sex er jo menn i forhold, som regel gifte. Dette utgjør 80-90% av kundene. Da slipper de å ha noen på si, er ferdig når man går ut av døra. Får det man vil ha.

Slipper å krangle med ei sur kjerring hjemme, der sexen har vært død eller fraværende lenge. Mange forhold er styrt av kvinnen, hun bestemmer når de skal ha sex. Type 1 gang pr mnd for eks.

- Hilsen ei som kan alt om dette... :) 

Anonymkode: 2697f...c90

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Du vet vel selv hvor høye krav kvinner har til utseende. 

Anonymkode: 825c0...547

Ja, en del nivå lavere enn menn. Kvinner faller for status mens menn for utseende i høyere grad. Dette er jo allmennkjent

Anonymkode: 08a32...8cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (16 timer siden):

Rundt halvparten har allerede en hjemme, så det kan bli litt awkward😬

Jepp. Blant sexkjøpere er det en vesentlig andel som har kone og barn hjemme.

Anonymkode: f2239...6ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

Vanskelig å få seg fitte ute på byen. De gangene jeg har greid å få meg kjøtt på kølla så har dama vært så drita full at hun trodde jeg var den kjekkasen. 

Anonymkode: 53a12...e44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, AnonymBruker said:

Er det ikke bare bedre å dra ut på en lørdag kveld og finne noen å få med hjem fra byen? 

Anonymkode: fd270...951

Det er faktisk flere grunner til det og den store majoriteten av menn som kjøper er så lite attraktive for kvinner at de aldri vil få seg noe, om de ikke kjøper det. Menn har ganske sterke drifter og jeg tar at de kjøper seg noe fremfor at de voldtar noen randomly. Det er derfor jeg er for sexkjøp under ordnede former med skatt og alt som følger med.

Du har også de som har dame/kone hjemme, hvor de får lite til ingen sex lengre. Så kan en si hva en vil om at de da må stikke fra dama heller, men sannheten er at det ønsker de ikke, spesielt med tanke på barn de har sammen.

Så har du de rike, som kanskje også er kjendiser, som heller bare vil kjøpe det for en kveld fremfor å måtte deale med disse damene som prøver å gjøre alt for å kapre dem. Det er nok av kjendiser som har innrømmet dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridiskusjon.no skrev (4 minutter siden):

Det er faktisk flere grunner til det og den store majoriteten av menn som kjøper er så lite attraktive for kvinner at de aldri vil få seg noe, om de ikke kjøper det. Menn har ganske sterke drifter og jeg tar at de kjøper seg noe fremfor at de voldtar noen randomly. Det er derfor jeg er for sexkjøp under ordnede former med skatt og alt som følger med.

Snittet av sexkjøperen er faktisk en helt vanlig mann, familiefar og gift. Noen ser også veldig bra ut, derfor kan man ikke sette en sterotype på dette.

Du finne ALT der....lege ,politi, advokat, brannmann, sykepleier....etc....politikere også.

Anonymkode: 2697f...c90

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du kan kjøpe sex fra damer som ser milevis bedre ut og yngre enn det man har sjangs på. I tillegg er det ingen arbeid involvert. 

Anonymkode: 9aec7...8b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi du kan kjøpe sex fra damer som ser milevis bedre ut og yngre enn det man har sjangs på. I tillegg er det ingen arbeid involvert. 

Anonymkode: 9aec7...8b1

Mye yngre enn 50 år gamle kona si🤣

Anonymkode: 825c0...547

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, en del nivå lavere enn menn. Kvinner faller for status mens menn for utseende i høyere grad. Dette er jo allmennkjent

Anonymkode: 08a32...8cc

For bare sex er kvinner opptatt av bare utseende. 

Anonymkode: 825c0...547

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Enkelt og bra for mange, husk at det finnes horer som liker det de gjør også. Helt vanlige kvinner.

Men det fleste som kjøper sex er jo menn i forhold, som regel gifte. Dette utgjør 80-90% av kundene. Da slipper de å ha noen på si, er ferdig når man går ut av døra. Får det man vil ha.

Slipper å krangle med ei sur kjerring hjemme, der sexen har vært død eller fraværende lenge. Mange forhold er styrt av kvinnen, hun bestemmer når de skal ha sex. Type 1 gang pr mnd for eks.

- Hilsen ei som kan alt om dette... :) 

Anonymkode: 2697f...c90

Vell.. Samboeren min kjøpte thai massasje med happy ending og diverse andre tjenester fra damer på nakenprat. 🤮Han gjorde dette selv om vi hadde sex jevnlig. Han har aldri pult noen andre sier han. 

Jeg er glad i sex og ser ganske bra får jeg høre ofte. Ikke er jeg overvektig og har normal hygiene. Ikke kranglet vi ofte heller. 

Noen menn gjør det selv om de får tilbudet hjemme. Mitt tilfelle så gjorde han det mest for spenningen. Han hadde andre grunner som (dårlig psyke) men jeg føler at han gjorde det for å rømme fra sin hverdag. 

Noen menn er skikkelig egoistiske drittsekker. 

Hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke har gått i fra han så er det fordi det er barn i bildet her. Har prøvd parterapi og han må jobbe veldig med seg selv fremover. 

Klare jeg å tilgi han får tiden vise. Det er fryktelig vanskelig. 

Jeg forstår menn som sliter med å få seg dame at de benytter seg av prostituerte.

Jeg støtter ikke sex salg for det. Er mange damer som blir tvunget til å selge kroppen sin. De som liker å gjøre dette tror jeg det er svært få av. 

Anonymkode: eb94d...e7d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridiskusjon.no skrev (På 29.6.2022 den 15.16):

Det er faktisk flere grunner til det og den store majoriteten av menn som kjøper er så lite attraktive for kvinner at de aldri vil få seg noe, om de ikke kjøper det. Menn har ganske sterke drifter og jeg tar at de kjøper seg noe fremfor at de voldtar noen randomly. Det er derfor jeg er for sexkjøp under ordnede former med skatt og alt som følger med.

Du har også de som har dame/kone hjemme, hvor de får lite til ingen sex lengre. Så kan en si hva en vil om at de da må stikke fra dama heller, men sannheten er at det ønsker de ikke, spesielt med tanke på barn de har sammen.

Så har du de rike, som kanskje også er kjendiser, som heller bare vil kjøpe det for en kveld fremfor å måtte deale med disse damene som prøver å gjøre alt for å kapre dem. Det er nok av kjendiser som har innrømmet dette.

Jeg tror du skal være forsiktig med å si at menn voldtar fordi de sjelden eller aldri får seg noe. Man kan sikkert si mye om de som kjøpe sexuelle tjenester, men at de er potensielle voldtektsmenn, tror jeg ikke på.

Jeg er heller ikke med på at menn som er gift, men som kjøper prostituerte, blir i ekteskapet sitt på grunn av barna.

Jeg tror derimot enkelte rike (eller ikke) kjøper sexuelle tjenester fordi de synes det er spennende og ikke minst enkelt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...