AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Del Skrevet 28. juni 2022 På soverommene i huset er det vindu høyt opp på veggen som er 100x80. Skal ha plissegardiner inni ramma for solskjerming, men ønsker gardiner også for å gjøre det lunere. Men jeg synes det er så vanskelig å finne ut hva slags gardiner jeg skal ha til disse vinduene 😑 lange eller korte… Anonymkode: e22ee...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Del Skrevet 28. juni 2022 Du kan få plissegardiner med mønster og eller farge. Jeg ville droppet gardiner Anonymkode: 07cac...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 29. juni 2022 #3 Del Skrevet 29. juni 2022 Jeg ville hatt lange gardiner om det er mulig. Typen som går helt ned til gulvet, rett og slett for at det ser penest ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #4 Del Skrevet 29. juni 2022 Dropp gardiner, det samler bare støv og ser fryktelig umoderne ut. Anonymkode: a34ff...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #5 Del Skrevet 29. juni 2022 Du kan ha begge deler, men du bør tenke på hva som er mest praktisk for deg. Det er for eksempel svært lite praktisk å ha lange gardiner som blir liggende oppå møblerdu har under vinduet, og det kan se malplassert ut med helt korte gardiner på en ellers helt bar vegg. Du må nesten prøve litt, og se hva som passer best hos deg 😊 Anonymkode: 79165...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå