Gå til innhold

Dere andre overvektige kvinner - hvilket badetøy bruker dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig klart å kommet meg så langt ned i vekt at jeg nesten er komfortabel der jeg er nå - med noen få unntak. Det jeg misliker veldig er hvordan magen henger og løs hud på armer, pupper og lår, men jeg får ikke tatt noen operasjon før sommeren for å få dette fjernet, samt at jeg har MANGE strekkmerker, mer enn noen som helst annen 30-åring, tipper jeg. Jeg har vurdert veldig å kjøpe meg bikini etter å ha skjult kroppen min i mange år med badedrakt, og jeg har veldig lyst til å kunne få farge på hele kroppen når jeg først er på stranda i stedet for å gjemme meg i en plus size badedrakt med frynser og diverse for å skjule den store magen. Jeg har lyst til å si "fuck it, jeg er mamma, jeg har vært gjennom et helvete før jeg ble stor og jeg har gått gjennom et helvete med å gå ned i vekt, og jeg skal faen meg være stolt av det jeg har fått til", men jeg greier ikke si det til meg selv.

Ikke nok med det, men jeg finner ikke noen badedrakter jeg synes er fine, men det finnes derimot veldig fine bikinier!

Så dere andre frodige damer, bruker dere bikini eller badedrakt på stranda eller andre offentlige badesteder?

Anonymkode: 20da6...f8c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Badedrakt, fordi da holdes ting mer på plass når jeg leker og bader med barna😅 Kjøpt shapingbadedrakt på ellos.no 

Hvis jeg kun skal sole meg/sitte på terrassen så kan jeg godt bruke bikini med høyt liv😃

Anonymkode: 96937...d7b

AnonymBruker
Skrevet

En nydelig PrimaDonna bikini. Bare få hjelp til å finne riktig størrelse på badetøyet, så blir det topp🤩

Anonymkode: 86fa9...04d

AnonymBruker
Skrevet

Naken. På nakenstrender er det en mye mer avslappet og kroppsliberal holdning enn på andre strender.

Anonymkode: fa2fb...1fa

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Aldri hørt om denne siden før. Har du bestilt? Er det lang leveringstid/grei retur osv? Fant flere fine der!

Anonymkode: 913eb...bc3

Skrevet (endret)

Til TS
Fantastisk flott innsats med vektnedgang! Det skal du ha creds for ❤️ 
Jeg er fortsatt ganske overvektig, men har kommet til konklusjonen at jeg gir faen i hvordan jeg ser ut på stranda. Skal leke å ha det gøy med guttungen og få farge på kroppen. Så når jeg får pæng tenkte jeg å kjøpe bikini på https://careless.no/collections/badetoy . Er i utgangspunktet konseptet til hu Sara Emilie, influencern. Men mange i termingruppa mi skryter både badetøyet og undertøyet opp i skyene

Er kanskje litt stive priser pr del, men fordelen er at man kan kjøpe over og underdel i forskjellig str ut i fra hva du trenger.

"Hvordan få sommerkroppen? Ta på deg bikini, gå på stranda = Sommerkropp" 

Delryddet, fjernet sitering av regelbrudd.
Chantielle mod.

Endret av Chantielle
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker bikini. Strekkmerkene blir ikke like røde når jeg får farge. Har fra careless(900 kr) og en fra undertøysbutikk(1200 kr). 

Jeg er ikke fornøyd med kroppen jeg har og det er absolutt rom for forbedring. Men jeg jobber med å elske meg selv slik jeg er akkurat NÅ og gi en faen i hva andre mener. Det går an å elske kroppen sin og likevel ønske å forandre den. Hvorfor kaste bort energi på å ikke like seg selv liksom? Jeg elsker meg akkurat slik jeg er nå! 108 kg og masse strekkmerker etter 2 fødsler. 32 år.

Anonymkode: fa042...6fc

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har nylig klart å kommet meg så langt ned i vekt at jeg nesten er komfortabel der jeg er nå - med noen få unntak. Det jeg misliker veldig er hvordan magen henger og løs hud på armer, pupper og lår, men jeg får ikke tatt noen operasjon før sommeren for å få dette fjernet, samt at jeg har MANGE strekkmerker, mer enn noen som helst annen 30-åring, tipper jeg. Jeg har vurdert veldig å kjøpe meg bikini etter å ha skjult kroppen min i mange år med badedrakt, og jeg har veldig lyst til å kunne få farge på hele kroppen når jeg først er på stranda i stedet for å gjemme meg i en plus size badedrakt med frynser og diverse for å skjule den store magen. Jeg har lyst til å si "fuck it, jeg er mamma, jeg har vært gjennom et helvete før jeg ble stor og jeg har gått gjennom et helvete med å gå ned i vekt, og jeg skal faen meg være stolt av det jeg har fått til", men jeg greier ikke si det til meg selv.

Ikke nok med det, men jeg finner ikke noen badedrakter jeg synes er fine, men det finnes derimot veldig fine bikinier!

Så dere andre frodige damer, bruker dere bikini eller badedrakt på stranda eller andre offentlige badesteder?

Anonymkode: 20da6...f8c

Denne badedrakta er veldig fin (og billig). Litt rynkete over magen, samt litt vatterte cuper, så man får fasong:

image.png.ab978f7366de1575032f76ac50989e50.png

Anonymkode: 4b3ce...4ab

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker shorts og lang t-skjorte. Bonus 1, folk slipper å se kroppen min. Bonus 2,jeg slipper å se kroppen min. Bonus 3, mindre sjans for hudkreft. 

Anonymkode: 43d3a...7f0

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bruker shorts og lang t-skjorte. Bonus 1, folk slipper å se kroppen min. Bonus 2,jeg slipper å se kroppen min. Bonus 3, mindre sjans for hudkreft. 

Anonymkode: 43d3a...7f0

Bader du ikke når du er på stranden? Ser for meg at det er ubehagelig å bade i klær og gå rundt i våte klær etterpå?

Anonymkode: 96937...d7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Saltabad har fint badetøy opp til str 48, og med godt utvalg av cup-størrelser. Ellers gjelder; ta på badetøy-badekropp😃

Anonymkode: 1cdb0...2df

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innhold,brukerangrep,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Naken. På nakenstrender er det en mye mer avslappet og kroppsliberal holdning enn på andre strender.

Anonymkode: fa2fb...1fa

Det har du veldig rett i. Dersom du er splitter naken er du 100% deg selv. Du får en annen respekt enn om du kjøper badeklær som skal skjule svakheter på kroppen. Kanskje også fordi de aller fleste er faktisk aller vakrest helt uten klær. Når alt vises, er det ikke så farlig med noen kilo ekstra kan det virke som.

Anonymkode: 6798d...cca

• Hjerte 1
Skrevet

tankini. den dekker når du går og så kan du brette den opp når du soler deg.

sunflair-tankini-med-formende-bukse-2367

• Liker 1
Skrevet

Cellbes, Zizzi, Ellos, Bonprix, Sparkjøp. Bader mye 😆

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Asos har de fineste bikiniene, anbefales veldig! Og til en veldig grei pris. 
Ellers har jeg en sort badedrakt fra KappAhl med shaping-effekt, den føler jeg meg faktisk ganske fin i. Og den er behagelig 😊

Anonymkode: 46644...cfc

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt tankini med boxershorts på Bonprix.no  

Anonymkode: 29782...eff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...