Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 Noen som vet om noen butikker jeg kan få tak i falske blomster? Forskjellige som ser relativt ekte ut? (For de nysgjerrigperene som lurer på hvorfor jeg ikke bare kjøper ekte...Kattene har hittil drept 7 blomster, jeg har gitt opp og prøvd absolutt alt ) Uansett, over til saken...Bor på Strømmen så det må bli i området der. Kom gjerne ut med butikknavn så kanskje det er noe i området
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 Plantasjen tror jeg. ← Det var det jeg også skulle foreslå. På Plantasjen har de MASSE falske blomster og planter. Endel av dem ser faktisk ganske så bra ut.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 Okey. Takk Da titter jeg der så får jeg håpe de ikke blir spist opp
Tusenfryd Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 Åhlens har også tidligere i hvert fall, hatt grønne planter som er helt fine. De er mange hakk rimeligere enn Plantasjen også, som er kjempedyre. IKEA har også hatt endel - før i hvert fall. Hvis du vil ha gerberalignende blomster, så har de masse av det på bla Mique. Christiania Glasmagasin i Oslo hadde også før endel i kjelleren. Jeg har også sett amaryllis og svibler etc før jul på bokhandlere og andre forretninger med julepynt.
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2005 #6 Skrevet 15. november 2005 Et råtips: Kjøp ei potte kattegress. Dette kan du også så sjøl. Det er mye mulig at kattene vil foretrekke kattegresset og la de andre plantene være i fred.
Cr@sh Skrevet 15. november 2005 #7 Skrevet 15. november 2005 Plantasjen har flere nevnt. Og på Europris har også...
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #8 Skrevet 16. november 2005 Kattegress er rett og slett havrespirer. Kan fint dyrkes selv! Eller grav opp en tust grønt gress ute (ingen frost ennå her i området) og dyrk den så lenge den vil leve, eller til kattene har spist den opp. Jeg har hatt en katt engang som syntes det var like morsomt å leke med kunstige blomster som å spise levende... Lykke til!
jordbær Skrevet 16. november 2005 #9 Skrevet 16. november 2005 Et råtips: Kjøp ei potte kattegress. Dette kan du også så sjøl. Det er mye mulig at kattene vil foretrekke kattegresset og la de andre plantene være i fred. ← Haahaha.. Som om det er morsomt å grave/spise det som er lov! Ikke i dette huset iallefall..
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #11 Skrevet 17. november 2005 ellos har veldig mange bra kunstige. Men da får du ikke sett dem på forhånd selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå