AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Noen som har gjort det? Jeg har alltid hatt litt bollemus, men etter to tunge graviditeter og litt overvekt har så mye av fettet «sunket» og det ser bare så lite pent ut. Klarer ikke gå i trange bukser, jeans eller noe, føler det buler i alle retninger. Skikkelig stygt 🤮 Tar gjerne imot andre sine erfaringer. Har gått ned i vekt, men det virker som fettet der nede har kommet for å bli. Anonymkode: 3468b...120
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Mulig jeg tar feil, men må man ikke ta en liten mageplastikk om det er heng og ikke bare fettpute? Jeg skjønner hva du mener - og uten at jeg vet hvordan du ser ut så ville jeg antatt det også er noe heng av hud? Eller vol bli det om du fettsuger? Det går an å gjøre, men man må nok belage seg prismessig på fjerning av hud også av typen liten mageplastikk. Anonymkode: e41fd...405
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mulig jeg tar feil, men må man ikke ta en liten mageplastikk om det er heng og ikke bare fettpute? Jeg skjønner hva du mener - og uten at jeg vet hvordan du ser ut så ville jeg antatt det også er noe heng av hud? Eller vol bli det om du fettsuger? Det går an å gjøre, men man må nok belage seg prismessig på fjerning av hud også av typen liten mageplastikk. Anonymkode: e41fd...405 Riktig. Jeg hadde samme problemstilling og det ble fettsuging av venusberg samt en mini-tuck. Anonymkode: e0f53...311
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Skrevet 30. juni 2022 On 6/28/2022 at 7:52 PM, AnonymBruker said: Noen som har gjort det? Jeg har alltid hatt litt bollemus, men etter to tunge graviditeter og litt overvekt har så mye av fettet «sunket» og det ser bare så lite pent ut. Klarer ikke gå i trange bukser, jeans eller noe, føler det buler i alle retninger. Skikkelig stygt 🤮 Tar gjerne imot andre sine erfaringer. Har gått ned i vekt, men det virker som fettet der nede har kommet for å bli. Anonymkode: 3468b...120 Bollemus i trange jeans er veldig flott og sexy Anonymkode: 63e84...e69 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Skrevet 30. juni 2022 Hva har fettsuging med bollemus å gjøre? Fettsuging vil da aldri kunne endre benstrukturen. Anonymkode: 13796...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå