Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken Hoka modell passer best som all-round sko? 
Jeg sliter med mye smerter i føtter, ben og rygg, og har hørt at Hoka sko skal være gode. 
Jeg er ute etter sko som kan brukes både til hverdagsaktiviteter, og gåturer både på asfalt, grus og lett terreng. 

Tar også gjerne i mot tips om andre gode sko som kan passe bruksområdet. 

Anonymkode: 1b3ff...e1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Hoka selv, og fikk anbefalt Hoka Bondi 7, pga den har mest demping og jeg sliter mye med skjelettsmerter. Bruker den på tur/når jeg går på hardt underlag. God demping, samtidig veldig lette på foten 

I linken så er det flere varianter/farger av Hoka Bondi 7, de som står W bak er damesko, og de som det står Wide på betyr at akkurat den skoen er for de med ekstra bred fot. Har du vanlig fot så trenger du ikke Wide. 

https://framsport.no/collections/hoka-bondi-7?gclid=Cj0KCQjw8O-VBhCpARIsACMvVLO1fI9orpp0R2YRIdeWnUhym4GVXji87Tlgg71uMzYqSEggby9hHXQaAiVmEALw_wcB

Jeg har disse;

https://framsport.no/collections/hoka-bondi-7/products/7000920-hoka-w-bondi-7-blue-fog-blue-glass

Hoka er etter min erfaring (og flere som jeg kjenner sin erfaring) litt små i størrelsen, så hvis du bestiller uten å prøve så anbefaler jeg å gå litt opp i størrelse. Jeg er til vanlig en plain str 36, men i Hoka så bruker jeg 36 2/3. Hoka Bondi er mitt tredje par med Hoka (jeg har også Speedgoat til terrengbruk) og opplever det samme med størrelsen selv om det er ulike sko. 

Skoene er litt dyre, men det er veldig god kvalitet. Da jeg kjøpte nye nå i sommer så var det 20% rabatt på de. Ser at flere som jobber på sykehuset og går mye og langt på harde gulv bruker Hoka :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 18.54):

Hvilken Hoka modell passer best som all-round sko? 
Jeg sliter med mye smerter i føtter, ben og rygg, og har hørt at Hoka sko skal være gode. 
Jeg er ute etter sko som kan brukes både til hverdagsaktiviteter, og gåturer både på asfalt, grus og lett terreng. 

Tar også gjerne i mot tips om andre gode sko som kan passe bruksområdet. 

Anonymkode: 1b3ff...e1f

Eg vil absolutt anbefale Levity-sko. Eg har masse smerter i ryggen (prolaps) samt isjas som stråler ut i eine beinet og gjer kne og fotblad veldig vonde. Eg kjøpte Hoka-sko. Dei var ok, men ikkje meir enn ok for meg. Så prøvde eg Levity til ein brøkdel av prisen og har aldri sett meg tilbake. 

Ser at helsepersonell på sjukehus og sjukeheimar enten har Hoka eller Levity, så du er sikkert sikra uansett :)

Anonymkode: 1a583...38d

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Hoka bondi 7, du kan velge bredde på de også.  Ser svært mange har klaget i det siste at de blir ødelagt etter 2-4 mnd på trustpilot.

Mine er helt fine nå etter 1mnd bruk.

Anonymkode: 49090...b21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...