AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Kjenner jeg rett og slett blir litt deprimert av å lese forumet her på Kvinneguiden. Så vanvittig mye vondt folk går gjennom, annenhver sak er om utroskap eller en eller annen form for sorg og smerte. Jeg er klar over at det bare er livet, men fy søren så mye en plass. Jeg la selv ut et innlegg her for noen mnd tilbake ang kjærlighetssorg. Men jeg har jo valgt å lese ting her inne selv, men jeg kjenner det går innpå meg å se så mye elendighet på ett sted. Skulle ønske jeg kunne trylle og gjøre ting bedre for folk her inne. Anonymkode: f8e23...f08 4 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Du høres ut som du er følsom, empatisk og bryr deg. Den fine medaljen har en bakside, å ta ting lett innover seg. Kan nok være lurt å ikke være for mye på kvinneguiden. Til alle: Noen som vet om et forum som er mer oppløftende? Anonymkode: 5b43a...b06 3 1
Gjest Ghostface Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 Har det litt som deg, og skjønner hva du mener.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du høres ut som du er følsom, empatisk og bryr deg. Den fine medaljen har en bakside, å ta ting lett innover seg. Kan nok være lurt å ikke være for mye på kvinneguiden. Til alle: Noen som vet om et forum som er mer oppløftende? Anonymkode: 5b43a...b06 Hehe ja jeg er en meget følsom person og tenker mye på hvordan andre har det, og det virker som Kvinneguiden er grobunn for mye vondt. Så sikkert fint å holde meg unna litt. Tror jeg skal holde meg til å se på funny cats på YouTube en stund 😄 ❤️ Anonymkode: f8e23...f08 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #5 Skrevet 28. juni 2022 5 minutter siden, Ghostface said: Har det litt som deg, og skjønner hva du mener. ❤️❤️ Anonymkode: f8e23...f08
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #6 Skrevet 28. juni 2022 Ja Så vanvittig mye utroskap. Samvittighetsløse folk. Anonymkode: 53ff2...26f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #7 Skrevet 28. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja Så vanvittig mye utroskap. Samvittighetsløse folk. Anonymkode: 53ff2...26f Off ja annenhver tråd er jo om det. Enten så er de fysisk utro eller så er det ting med kollegaer, venner eller annet stygt folk gjør mot hverandre. Og det verste synes jeg at det virker som så mange flotte mennesker der ute finner seg i ting og bare tar til takke. Anonymkode: f8e23...f08 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #8 Skrevet 28. juni 2022 Jeg kan også bli veldig lei meg og få medfølelse for hvordan folk har det her inne, men samtidig kan kg virkelig få meg til å hate mennesker og rett og slett ønske enkelte vondt. Anonymkode: ba20e...609 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #9 Skrevet 28. juni 2022 Forstår veldig godt hva du mener. Jeg har en tendens til å ta innover meg mye av det jeg leser, og det trykker meg ofte mer ned enn det gir meg noe positivt. Går ofte inn på kg sin samlivsgruppe for å få råd dersom jeg allerede er litt usikker mtp noe i forholdet, og alle de andre trådene der får meg av og til til å spinne🙈 Av og til må jeg bare lete etter positive tråder❤️ Anonymkode: 45b75...111
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #10 Skrevet 28. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan også bli veldig lei meg og få medfølelse for hvordan folk har det her inne, men samtidig kan kg virkelig få meg til å hate mennesker og rett og slett ønske enkelte vondt. Anonymkode: ba20e...609 Jeg kan faktisk forstå det. Og når jeg leser svarene til noen mennesker her inne så virker det som noen går inn for å såre et menneske de ikke kjenner og bare være slem fordi dem kan gjemme seg bak anonymitet. Anonymkode: f8e23...f08 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #11 Skrevet 28. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Forstår veldig godt hva du mener. Jeg har en tendens til å ta innover meg mye av det jeg leser, og det trykker meg ofte mer ned enn det gir meg noe positivt. Går ofte inn på kg sin samlivsgruppe for å få råd dersom jeg allerede er litt usikker mtp noe i forholdet, og alle de andre trådene der får meg av og til til å spinne🙈 Av og til må jeg bare lete etter positive tråder❤️ Anonymkode: 45b75...111 Hehe den spinne greien der kjenner jeg meg godt igjen i. Jeg tok opp veldig mange ting med eksen min når ting var på det verste, fordi jeg leste det på KG og tenkte oi slik kan det være han tenker også osv. Så best å la være når du er like følsom som meg❤️ Anonymkode: f8e23...f08 1
Anonymburker Skrevet 28. juni 2022 #12 Skrevet 28. juni 2022 Blir deppa over KG av og til, men ikke fordi det blir overveldende med alt folk sliter med. Det går heller på ting som bekrefter noe jeg tror om meg selv, krav i datingverdenen osv.. Kjipt å få bekreftet det man selv tror er dealbeakere for damene.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #13 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg kan faktisk forstå det. Og når jeg leser svarene til noen mennesker her inne så virker det som noen går inn for å såre et menneske de ikke kjenner og bare være slem fordi dem kan gjemme seg bak anonymitet. Anonymkode: f8e23...f08 Ja ,nettopp. Pluss alle disse upopulære meningene folk har. At så mange kan være så arrogante og kyniske. De vil ikke engang høre på andre når de f.eks prøver å snakke om psykisk helse. Anonymkode: ba20e...609
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #14 Skrevet 28. juni 2022 Det som skremmer meg mest er alle de som tror at de er i et trygt forhold med en partner som ikke bedrar de, men så viser det seg at partneren deres er utro. Jeg har opplevd utroskap i to forskjellige forhold og etter det fnyser jeg høyt for meg selv når jeg hører damer si at deres mann ikke er utro. Sånn tenkte jeg også i mange år, men det er søren meg ikke lett å avsløre utroskap for det er ikke alltid det er noen tegn å gå etter. I begge mine forhold var det ingenting å sette fingeren på som skulle være grunnen til utroskap, og det var bare tilfeldigheter som gjorde at jeg oppdaget det. I det ene forholdet hadde jeg akkurat blitt fridd til og et par måneder senere kom jeg hjem på et tidspunkt da jeg ikke skulle vært hjemme, og ser kjæresten min og en fremmed dame i sengen. I det andre forholdet oppdaget jeg at han hadde vært utro på nettet, med å tekste andre damer og har hatt sex med en venninne, og dette oppdaget jeg også helt tilfeldig da jeg skulle låne hans datamaskin. Han hadde glemt å logge seg ut av Messenger. Det var ingenting i vårt forhold som skulle tilsi at han skulle ha sex med en annen kvinne. Vi hadde det godt og harmonisk, hadde regelmessig sex og trives i hverandres selskap... Anonymkode: 94af3...9cf 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #15 Skrevet 28. juni 2022 Av og til må jeg gå til mannen min og bare få en bekreftelse på at han elsker meg, at han ikke treffer eller chatter med andre el🙊🙈😂 Han sier jeg bør logge av hele kg🙊🤷♀️ Men det jeg kjenner mer på, er at folk kan være så utrolig stygge mot andre, spesielt mot dem som kommer her med en vond eller vanskelig problemstilling, og er sårbare og i en vanskelig situasjon. Også blir de direkte hetset og tråkket på, da vrenger det seg i meg og jeg kan bli rasende på at noen har så lite empati og medfølelse. Har du ikke noe fint å si, så lar du bare være å si noe i det hele tatt. Anonymkode: e481b...bca 3 3
Gjest rabrabara Skrevet 28. juni 2022 #16 Skrevet 28. juni 2022 Jeg har vært på kg i snart 20 år. (Ja, vet…) Hver sommer dukker det opp haugevis av mer eller mindre troverdige utroskapshistorier. (Og andre teite tråder med etter hvert tydelige kjennetegn). Trollene florerer og etter så mange år lærer man tegnene, så ikke la det dra deg ned. Det er flere enn du tror som har liv som er så kjedelige at de må leve gjennom fiktive tråder på kg. De lever for et engasjement de aldri greier å skape i sine virkelige liv. Trist men sant.
Gjest Athena Catalina Skrevet 28. juni 2022 #17 Skrevet 28. juni 2022 Forstår hva du mener, derfor holder jeg meg helst på Sosial prat.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #18 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det som skremmer meg mest er alle de som tror at de er i et trygt forhold med en partner som ikke bedrar de, men så viser det seg at partneren deres er utro. Jeg har opplevd utroskap i to forskjellige forhold og etter det fnyser jeg høyt for meg selv når jeg hører damer si at deres mann ikke er utro. Sånn tenkte jeg også i mange år, men det er søren meg ikke lett å avsløre utroskap for det er ikke alltid det er noen tegn å gå etter. I begge mine forhold var det ingenting å sette fingeren på som skulle være grunnen til utroskap, og det var bare tilfeldigheter som gjorde at jeg oppdaget det. I det ene forholdet hadde jeg akkurat blitt fridd til og et par måneder senere kom jeg hjem på et tidspunkt da jeg ikke skulle vært hjemme, og ser kjæresten min og en fremmed dame i sengen. I det andre forholdet oppdaget jeg at han hadde vært utro på nettet, med å tekste andre damer og har hatt sex med en venninne, og dette oppdaget jeg også helt tilfeldig da jeg skulle låne hans datamaskin. Han hadde glemt å logge seg ut av Messenger. Det var ingenting i vårt forhold som skulle tilsi at han skulle ha sex med en annen kvinne. Vi hadde det godt og harmonisk, hadde regelmessig sex og trives i hverandres selskap... Anonymkode: 94af3...9cf Har også opplevd utroskap 2 ganger. Den første gang ble jeg bare utrolig skuffet over han. Forholdet vårt hadde skrantet en stund. Det ble slutt etter den episoden. Kom over han på en rimelig grei måte. Vi passet jo ikke sammen. Andre gangen er det nåværende samboer som stod for. Kom som ett digert sjokk. Aldri blitt så knust i hele mitt liv. Vi hadde sex jevnlig og samlivet funket greit. Vi har også barn sammen. Du vet aldri hva som egentlig foregår i hodet på folk. Jeg trudde aldri at han ville gjort noe slik. Var egentlig klar for å gå i fra han men bestemte meg for å gi det en sjanse for barna sin skyld. Han ble veldig lei seg og angret på det han hadde gjort. Har prøvd parterapi og nå får vi se om tiden virkelig legger sår og om jeg klarer å tilgi han. Anonymkode: a336b...8af 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #19 Skrevet 28. juni 2022 Under koronanedstengningen ble jeg deprimert av å være her. Alt prat om virus, smittetall, tiltak, dag inn og dag ut. Og folk som aldri kunne få det strengt nok. Etter alt det er det faktisk deilig å være tilbake til mer vanlige tråder om vanskelige svigermødre og dårlige venninner og utro menn. Ser en liten klikk fortsatt driver og fyrer hverandre opp angående korona, men de fleste er heldigvis tilbake til normalen, på godt og vondt. Anonymkode: 2bf0f...700 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #20 Skrevet 28. juni 2022 Som godt voksen, med min porsjon av opp og nedturer, synes jeg egentlig det er mest interessant, og til tider noe bekymringsfullt, hva folk kan lage et stort problem av. Inntrykket er at folk er for mye her, og for lite ute i virkeligheten. Denne tråden lå på forsiden, så datt innom. Ellers holder jeg meg Hus og Hjem og Forbruker, juss og økonomi. Ganske mange oppegående tråder der. Kanskje du skal velge andre underforum hvis dette går slik inn over deg? Anonymkode: 83fdf...133 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå