Gå til innhold

Tips får å få bort kink I nedre del av ryggen fort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips har fått skikkelig kink I nedredel av ryggen å må avsted i morgen tidlig!😮😮 hva hjelper av bøye øvelser ? Noe jeg kan massere selv ? Noe du opplever funker ? Tar tilogmed kjærringråd

Anonymkode: 1e99b...58f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte sånne kinker, på meg hjelper varme, varmeflaske, smøre med voltaren gel eller ibux gel, gå litt i trappet forsiktig for å løse opp, å sitte stille hele tiden gjør det verre for meg

Anonymkode: 18770...d53

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg får ofte sånne kinker, på meg hjelper varme, varmeflaske, smøre med voltaren gel eller ibux gel, gå litt i trappet forsiktig for å løse opp, å sitte stille hele tiden gjør det verre for meg

Takk😊 har ikke noe kremer men skal prøve med varmeflaske å prøve å gå litt men er så vidt jeg kan bevege meg akuratt nå 😅 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk😊 har ikke noe kremer men skal prøve med varmeflaske å prøve å gå litt men er så vidt jeg kan bevege meg akuratt nå 😅 

Ta det med ro ja, forsiktige bevegelser, for meg hjelper det å ta ibux og Paracet også om det er ille nok, bare ikke sitt og stivne helt. Håper du blir bra fort! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Søk på YouTube!

Anonymkode: c774b...2e8

AnonymBruker
Skrevet

Var dum som ett brød å trodde kne bøy skulle gjøre det bedre nå er det strålt helt ned til kneet på den ene siden 😮  men uansett takk får tips får bare fortsett å prøve det som går men ser ut som jeg blir liggende noen dager 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Trenger tips har fått skikkelig kink I nedredel av ryggen å må avsted i morgen tidlig!😮😮 hva hjelper av bøye øvelser ? Noe jeg kan massere selv ? Noe du opplever funker ? Tar tilogmed kjærringråd

Gå i ujevnt terreng! 

Anonymkode: 60d3a...c6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ligge på ryggen på gulvet og ha leggene oppå en stol kan gi lindring.

Anonymkode: 140ac...470

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var dum som ett brød å trodde kne bøy skulle gjøre det bedre nå er det strålt helt ned til kneet på den ene siden 😮  men uansett takk får tips får bare fortsett å prøve det som går men ser ut som jeg blir liggende noen dager 

Ikke mer knebøy nå nei! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier alltid å google smerter i ca riktig del av ryggen. Da dukker det opp masse bilder hvor det er røde markeringer hvor smerten sitter. Det har ofte en slags "diagnose", evt bare et navn. Deretter googler jeg det navnet +øvelser (eller behandling). Det har vært overraskende effektivt og hjulpet i nøden i påvente av lege/fysio/kiropraktor.

Anonymkode: 06cf7...bec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ligge på siden med lett bøy i knærne, løft øverste ben litt opp, senk ned. Gjenta til det brenner i muskelen. Gjenta på andre siden. Strekk ut muskelen. 

Gå i skauen

Anonymkode: 67497...44d

AnonymBruker
Skrevet

Kiropraktor som får opp låsningen

Anonymkode: ab68a...efd

AnonymBruker
Skrevet

Stråler det helt ned i kneet er det nerver som klemmes.

Jeg fikk lammelser i låret av tilsvarende opplegg, men det behøver jo ikke å være en prolaps du prøver å tøye vekk.

Anonymkode: ad96c...aff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stråler det helt ned i kneet er det nerver som klemmes.

Jeg fikk lammelser i låret av tilsvarende opplegg, men det behøver jo ikke å være en prolaps du prøver å tøye vekk.

Anonymkode: ad96c...aff

Ringte legevakten var nærveklem ja måtte ringe om jeg mistet føligheten ellers måtte jeg inn i morgen 😳 fytti det passa ikke bra på noen måter 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ringte legevakten var nærveklem ja måtte ringe om jeg mistet føligheten ellers måtte jeg inn i morgen 😳 fytti det passa ikke bra på noen måter 

For noe drit, håper det kommer seg fort!

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For noe drit, håper det kommer seg fort!

Ja blir helt paranoid har ganske heftig helse angst 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja blir helt paranoid har ganske heftig helse angst 

Skjønner at dette er ekstra ille da ja, godt du ringte legevakt for å høre med de!

Skrevet

mhm Fakir ? de går på ryggen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Når det er isjiasnerven er det sånn at jeg må ta ct eller mr eller kan jeg sleppe?    

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke mr vel?

Gå i ulendt terreng, beste medisin mot vond rygg.

Anonymkode: 33887...9d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...