Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såå, har flørta litt med en gutt i noen uker nå. Har dratt til han noen helger etter fylla, og han var veldig klar på at han ville ha en sommerflørt før vi lå sammen. Men nå føler jeg han er sinnsykt care og han flørter ikke i nærheten av hva han gjorde først. Var han bare ute etter et ligg selvom han sa han ikke var det?
Burde jeg spørre han eller bare droppe han? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Move on. Han fikk det han ville og care. 

Anonymkode: b0462...bfc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig var han bare ute etter ett ligg dessverre. Jeg hadde ikke spurt om noen ting, trekk deg litt tilbake og se om han blir mer på.

Anonymkode: c2301...8e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes han var veldig tydelig jeg…. Han sa han bare ønsket sommerflørt. Det er noe folk kan si som høres bedre ut enn at man ikke er ute etter noe seriøst. Han da jo at han ikke ønsket noe seriøst tidlig. Typisk ting å si om man ikke vil binde seg eller ha forpliktelser. Så man ikke kan forvente noe av han. Noe som tydelig kommer frem nå…. Sorry 😕 

Anonymkode: 4f4b9...d06

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sa det jo før dere lå sammen....at dette er useriøst.

Hvor klart kan man få det.

Skulle han stempla "onenight stand, med fare for gjentagelse om ikke annet dukker opp", i handa di først?

Han sa han ikke var interessert på en måte som ikke drepte stemninga helt.

Er tydelig at du ønsker noe mer. Du bør gå etter seriøse menn.

Ikke vær lett tilgjengelig for ett ligg. Du blir sett ned på.

Anonymkode: bdba1...3ad

• Liker 3
Skrevet

Han sa selv at han ønsker en sommerflørt, som vil si "en jeg kan ha det artig med" - altså, ligge med. 

Når en gutt endrer oppførsel etter at man har vært intime sammen, betyr det at vedkommende ikke så noe annet enn kun sex. Dropp fyren. 

Har selv vært gjennom dette mange ganger før jeg endelig skjønte at man alltid bør vente og gi det tid før noe seksuelt skal skje. Ikke vær lett når det kommer til det seksuelle, la det alltid gå tid. Klarer ikke vedkommende å vente lenger før du gir et ja til sex, betyr det at han bare var ute etter en ting. En gutt som virkelig ser for seg en fremtid med deg vil vente så lenge det trengs. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...