Jasse Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Jet hadde besøk i dag av ei venninne med hennes sønn på 1 år. Jeg fødte for 8 dager siden med keisersnitt. Gutten ble urolig når hun gikk på do og jeg hjalp han litt opp i sofaen vår. Han stod rett ved meg og jeg dro han opp og han ble sittende på det ene bene sitt på sofaen. Det kom en stikkende smerte på min venstre side av såret og generelt området. Hadde ikke vondt der tidligere. Nå er jeg bekymret for brokk og alt annet som kan skje. Noen som har vært bort i det tidligere? Kan det ha skadet meg allerede? Gjør vondt å gå på do.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Jeg har hatt to keisersnitt, og ikke vært så veldig flink til å unngå å løfte dessverre. Særlig var det vanskelig å unngå nå etter snitt nr.2, da jeg hadde storesøster å ta vare på. Jeg har kjent stikkende smerte her og der, og gikk til legen med det for å sjekke om det var brokk og det var det ikke. Det legen sa til meg var at det skal endel til før man får brokk. Så vil tro det skal mer enn dette ene løftet du hadde til for å få det. Men er du usikker så hør med fastlegen. Anonymkode: 810a8...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå