Gå til innhold

Min utro kjæreste vil ikke slette elskerinnen telefonnummer å blokkere henne på sosiale medier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har vært utro og innrømmet alt.

Jeg har bestemt meg for å gi han en ny sjanse, og da jeg ba han om å slette hennes telefonnummer (hun har hemmelig nummer) og blokkere henne på sosiale medier så ønsket han ikke det.

Han sa at han syntes det var så drastisk, og dessuten måtte de jo kunne være venner siden de er naboer. Han sier han er ferdig med henne og har ikke interesse av henne lengre så da trengte han ikke å blokkere henne.

Jeg sa at hvis han ikke slettet hennes nummer og blokkerer henne på sosiale medier, så velger han henne og ikke meg!

Anonymkode: 680e8...aa3

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har bestemt meg for å gi han en ny sjanse, og da jeg ba han om å slette hennes telefonnummer (hun har hemmelig nummer) og blokkere henne på sosiale medier så ønsket han ikke det.

Han sa at han syntes det var så drastisk, og dessuten måtte de jo kunne være venner siden de er naboer. Han sier han er ferdig med henne og har ikke interesse av henne lengre så da trengte han ikke å blokkere henne.

Jeg sa at hvis han ikke slettet hennes nummer og blokkerer henne på sosiale medier, så velger han henne og ikke meg!

Stemmer ikke det?

Ts

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det stemmer. At han bare kan notere det ned eller memorisere det, er en annen sak. Dette hadde jeg ikke giddet. 

Anonymkode: dc456...b8f

• Liker 16
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jo, jeg ville satt det som et ultimatum, ville nok egentlig ikke vært sammen med han hvis han ikke skjønte det. Han må jobbe for å beholde deg.

Anonymkode: 065ff...5e9

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Så hvorfor er han fortsatt kjæresten din?

• Liker 20
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jævli mye utroskap her inne på kg... faen for en drittplass

Anonymkode: 80c96...dae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som han har litt panikk for å blokke 🚩

Anonymkode: f01c1...564

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Stemmer ikke det?

Ts

Det bestemmer jo du selv, vi kan ikke svare på det.

Anonymkode: 5f866...ff1

Skrevet

dump dritten

• Liker 8
Skrevet

Dump han. Bare dump han. Han eier ikke respekt for deg. Selvsagt skal han blokkere henne for din skyld. Burde hatt mer respekt for deg enn som så

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
hufsa87 skrev (9 minutter siden):

Så hvorfor er han fortsatt kjæresten din?

Tror han er sexavhengig 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hjelper det å blokkere og slette hvis de er naboer? 

Og hvorfor er han redd for å blokkere og slette hvis de er naboer? 

På mange måter hadde jeg tenkt at jeg burde dumpe ham siden han er så d*m at han ikke skjønner at han bare kan slette, blokkere (please deg) og så banke på døra hennes når han er alene hjemme hvis det er kontakt med henne han ønsker. 

Anonymkode: 5fec6...893

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som det er på tide at du begynner å omtale han som en eks. At han er sexavhengig betyr jo ikke at du trenger å godta alt.

Anonymkode: 73c28...ca5

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jævli mye utroskap her inne på kg... faen for en drittplass

Anonymkode: 80c96...dae

Ja det er mye utroskap i forhold og også det som kalles mikro utroskap dvs flørting på nett.

Jeg kommer aldri til å stole 100 prosent på en mann igjen, for nå har jeg blitt bedratt i to forhold som jeg har sett på som sunne normale forhold med daglig kos og sex, lite krangling og drama allikevel har blitt bedratt.

Ts

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

For å tilgi han så må ham ønske å fjerne alle spor i livet sitt. Ellers går det ikke. Alle slike forsøk på at dere skal få tillit igjen, må komme fra han. 

Anonymkode: f83da...0ef

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Og btw: nei, de MÅ ikke få være venner når han har vært utro med henne. Men han kan velge det og du kan da velge ham ut av livet ditt. Hvordor ønsker du å gi ham en ny sjanse og gå videre med ham?

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det vennskapet med naboen har han ødelagt. Han får velge om han setter det vennskapet høyere enn tilliten mellom dere. Han bør være overlykkelig over å ikke bli hivd ut og han bør vise takknemlighet i minst 10 måneder.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og btw: nei, de MÅ ikke få være venner når han har vært utro med henne. Men han kan velge det og du kan da velge ham ut av livet ditt. Hvordor ønsker du å gi ham en ny sjanse og gå videre med ham?

Er så dum at jeg elsker han.

Han sier at han ikke hadde vært utro hvis jeg hadde vært hjemme i byen vår.

Jeg var 3 måneder i Colombia og skrev masteroppgave i vinter, og det var da han knullet på henne noen ganger.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er så dum at jeg elsker han.

Han sier at han ikke hadde vært utro hvis jeg hadde vært hjemme i byen vår.

Jeg var 3 måneder i Colombia og skrev masteroppgave i vinter, og det var da han knullet på henne noen ganger.

Ts

Han elsker ikke deg. Han bryr seg mer om sine behov. Du gikk faktisk 3 mnd uten sex. Burde ikke han klare det og?

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han elsker ikke deg. Han bryr seg mer om sine behov. Du gikk faktisk 3 mnd uten sex. Burde ikke han klare det og?

Selvfølgelige og vi hadde jo telefonkontakt nesten daglig og sendte søte meldinger til hverandre, og jeg sendte også litt nudes til han.

Planen var at han skulle besøke meg, men pga Corona restriksjoner der nede kunne han ikke komme.

Jeg hadde ingen problemer med å være borte i 12 måneder uten sex, og tenker at det er sunt å savne hverandre også seksuelt, men jeg har normal libido og tenker ikke på sex hver dag slik som han.

Ts

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...